מצעד הגאווה גאווה עירונית: מצעד הגאווה השלישי בנתניה מצעד הגאווה

מצעד הגאווה השלישי בנתניה ייערך בשישי הקרוב, כשאלפי חוגגים יצעדו מטיילת המעפילים לכיכר העצמאות. שירי חגואל סיידון "אני ממשיכה לקרוא מכאן לכל הציבור לנהוג באיפוק ובעיקר בסובלנות"

סגנית ומ"מ ראש העיר שירי חגואל סיידון עם נציגי קהילת הלה"טבים בעיר 

מצעד הגאווה השלישי בנתניה ייערך ביום שישי הקרוב, ה-15 ביולי. בשעה 10:30 בבוקר יתכנסו החוגגים בטיילת המעפילים הסמוכה לשדרות ניצה וכעבור כשעה וחצי בשעה 12:00 יחלו לצעוד לכיוון כיכר העצמאות. בהמשך, בשעה 14:00 צפויה מסיבת "אפטר פארטי" בפאב ה"רידם סושיאל" בעיר.

השנה, בניגוד לשנים קודמות, לא היו התנגדויות מצד גורמים בעירייה  "בניגוד לשנים קודמות, השנה לא נתקלנו בשום התנגדות מצד אף גורם. אני חושבת שזה נובע מהעובדה שהניסיון משנים קודמות לימד שהמצעד הוא צבעוני ושמח. לא פרובוקטיבי, אבל עם מסר מאוד חשוב של קבלת האחר" סיפרה סגנית ומ"מ ראש העיר שירי חגואל סיידון.

האם את מרגישה שחל שינוי בנושא הלה"טבים בעיר?

"בשנה האחרונה הוספנו לצוות אגף נוער וצעירים שני רכזי להט"ב ואני יכולה לומר שהשינוי מורגש. השנה המשכנו והעצמנו אירועים בחודש הגאווה כמו הרצאות עם הקצין הטרנסג'נדר הראשון בצה"ל, פיקניק למשפחות הגאות במטרה לחבר וליצור קהילה מגובשת" סיפרה חגואל סיידון והוסיפה "הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא שהקהילה הגאה תרגיש שנתניה היא הבית שלה. נתניה עושה בשנים האחרונות כברת דרך. הדרך היא ארוכה אבל השינוי בהחלט מורגש ולא בכדי זכתה נתניה במקום השמיני במדד העירוני הגאה.
אני מקווה להמשיך בקו החיובי הזה ולאפשר לקהילה הגאה בראש ובראשונה להרגיש בטוחים בעיר ורצויים בה מאוד.
אני מחוברת לקהילה והכרתי אנשים נפלאים. ללא שיתוף הפעולה עם הקהילה, לא היינו מגיעים לאן שהגענו.
גם המצעד מקבל מאיתנו תמיכה ואני ממשיכה לקרוא מכאן לכל הציבור לנהוג באיפוק ובעיקר בסובלנות".