זירת האירוע | צילום: איחוד הצלה בן 60 טבע למוות בחוף הים בנתניה זירת האירוע | צילום: איחוד הצלה

גבר בן 70 נמשה מהים, דרומית לחוף סירונית. לאחר פעולות החייאה ממושכות נקבע מותו

זירת האירוע | צילום:איחוד הצלה 

בשעות הצהריים (שלישי) גבר נמשה מהים כשהוא מחוסר הכרה ברצועת חוף, דרומית לחוף סירונית בנתניה. צוותים רפואיים העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בגבר כבן 60. לאחר ביצוע פעולות החייאה ממושכות, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של. 

חובש רפואת חירום במד"א בן-אל עמירה, סיפר: "בזמן שטיפלתי בפצוע שסבל מחבלה קלה בחוף, המצילים כרזו לנו מרחוק שהם משו גבר מחוסר הכרה מהמים. התפצלנו בצוות כשהמתנדבים האחרים המשיכו לטפל בפצוע וניגשתי לאיזור שהמצילים סימנו לי ובמקביל חייגתי למוקד 101 של מד"א על מנת להזניק ניידת טיפול נמרץ למקום. ביצעתי בגבר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלתי לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

שלום בן משה חובש איחוד הצלה ששהה בחוף בזמן הטביעה מסר: "בסיום הטיפול שהענקתי בחוף סירונית לצעיר שנפצע קל נמסר לי מצוות המרפאה שבמקום כי המצילים משו מהמים דרומית לחוף גבר שטבע ללא הכרה. נסעתי למקום עם אופנוע החירום של איחוד הצלה שברשותי לסייע לו והתחלתי בפעולות החייאה. תוך כדי ההחייאה הצטרפו אלי צוות אמבולנס של איחוד הצלה. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירה".