מתנס קרית השרון מתנ"סים בלי שם: מעקב נתניה נט

בעקבות פרסום הכתבה ב"נתניה נט" בעניין השלטים החסרים בצמד המתנ"סים עיר ימים וקרית השרון, הוחלט בעירייה לבדוק מדוע עדיין עומדים המבנים, כשנה וחצי לאחר פתיחתם, נטולי שם. 

לפני כשבוע פרסמנו ב"נתניה נט" כתבה על כוונת העירייה להנציח את האומנים האהובים, אריק איינשטיין וספי ריבלין ולקרוא לצמד המתנ"סים בשכונות פולג-עיר ימים וקרית השרון על שמם, כוונה שנכון לכתיבת שורות אלו נותרה בגדר הצהרה בלבד. 

בעקבות הפרסום, התקבל במערכת שלנו מכתב, לפיו הוחלט בעירייה לבדוק את תוכן הדברים באופן יסודי, ולהעביר אלינו תגובה מוסמכת עם תום הבירור.

נזכיר, כי בעקבות הבדיקה שערכה נתניה נט בשבוע שעבר, התברר כי בסוף שנת 2013, כחודשיים לאחר שנחנכו ברוב הדר צמד מתנ"סים תאומים בשכונות פולג-עיר ימים וקרית השרון, הכריזה ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, כי הם יישאו את שמם של האומנים אריק איינשטיין וספי ריבלין, שנפטרו בסמיכות בשלהי אותה שנה. אך הצהרות לחוד וכוונות לחוד. החיבור בין שני המבנים להנצחה של שניים מהאומנים הישראלים הגדולים ביותר, נותר עדיין מעורפל עבור תושבי השכונות ועובדי המקום כאחד.

מעופר אורנשטיין חבר המועצה מטעם מפלגת "למען נתניה" נמסר בתגובה "אנו פועלים להתקין שלטים ע"ש אריק איינשטיין וספי ריבלין לקראת טקסי הפתיחה של האודיטוריומים בחודש הקרוב.