לאחר דרמה: אלי דלל ניצח סופית בבחירות מחוז מישור חוף של הליכוד אלי דלל

ערעורים משני הצדדים, טענות לספירה לא כשרה של הקולות וספירה חוזרת מדגמית של 10 קלפיות לא שינו את השורה התחתונה: סגן ומ"מ ראש עיריית נתניה גבר על עו"ד שי גלילי ויהיה הנציג של התנועה במחוז. דלל: "בית הדין הכריע ואמר את דברו. סוף טוב, הכל טוב" 

לא שקט היה סביב הפריימריז של הליכוד במחוז מישור חוף. כזכור, לפני כחודש ניצח בהן סגן ומ"מ ראש עיריית נתניה, אלי דלל, שגבר בהפרש קטן על עו"ד שי גלילי, אך בהמשך התברר כי לא מדובר בסוף פסוק. עו"ד גלילי ערער לוועדת הבחירות המרכזית וטען בין השאר למאות קולות שכלל לא נספרו וכן לאי סדרים בספירה ופערים בין הקולות בחלק מהקלפיות בנתניה ובהרצליה.

ועדת הבחירות החליטה לקבל את ערעורו ולהורות על ספירה מחדש של הקולות במחוז מישור חוף, שנקבעה ליום שני השבוע. אלא שאז חלה תפנית נוספת בעלילה, כאשר הפעם היה זה דלל שהגיש עתירה בהולה בנושא וערער לבית הדין העליון של הליכוד. בין השאר טען כי יש בעייתיות בספירת הקולות לאחר חודש וכן שאם עושים ספירה חוזרת, הרי שיש לעשות דין אחד לכולם ולבצע אותה בכל שאר המחוזות בליכוד.

בראשון בלילה ביטל בית הדין את החלטת ועדת הבחירות וקבע כי תיעשה רק ספירה מדגמית של 10 קלפיות בלבד במחוז. בספירה זו, בה נכחה גם ראש העירייה, מרים פיירברג איכר, שהגיעה לתמוך בדלל, נמצאה בסך הכל אי התאמה של שלושה קולות בלבד, מה שנתן את האות להכריז רשמית וסופית על דלל כמנצח.

"זו תקלה קטנה שהפכה לסאגה בלתי נגמרת. לא הייתה סיבה לעשות דין אחד לי ודין אחר לכל שאר התנועה", סיכם דלל. "הטענות נגדי היו חסרות שחר ולא החזיקו מים, ועובדה שהשופט פסל אותן. לא היו אי סדרים בקלפיות והכל פעל כמו שצריך. אני מודה לראש העיר שהגיעה לתמוך בי בספירה החוזרת ובית הדין הכריע ואמר את דברו. סוף טוב, הכל טוב".