האם ביבי עבר על חוק הבחירות בנתניה? צילום: רן אליהו

טלי מולנר פנתה לוועדת הבחירות בטענה לתעמולה פוליטית מצד ראש הממשלה  לשעבר, במהלך ההקפות השניות בנתניה. "אנשים הגיעו לחגוג את שמחת תורה ולא לשמוע את נתניהו משכנע אותם להצביע מחל" 

לא שקט בנתניה באווירת הבחירות הכלליות, וכעת מתברר שגם החגים לא עברו חלק. במהלך ההקפות השניות העלתה ראש העירייה, מרים פיירברג איכר, תמונות לעמוד הפייסבוק שלה בהן היא מצולמת עם ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, כשהוא אוחז בספר תורה ולצדו רעייתו שרה, וכתבה: "הקפות שניות בנתניה, היה שמח!".

מי שמאוד לא אהבה את המהלך היא יו"ר האופוזיציה, טלי מולנר, שפנתה רשמית ליו"ר ועדת הבחירות האזורית באזור השרון, נתניה והגישה עתירה בנושא בטענה לעבירה על חוק הבחירות, שכן על פי סעיף 2 א' לחוק נקבע כי חל איסור שימוש בנכסי ציבור.

טוהר הבחירות

"לגיטימי שמגיעים פוליטיקאים לאירוע הקפות ועולים לבמה להגיד חג שמח", אומרת מולנר בשיחה עם "נתניה נט". "אלא שביבי לא הגיע להגיד חג שמח. עצרו את האירוע העירוני, הפסיקו את המוזיקה והקריין הפסיק לדבר, וביבי קיבל מיקרופון עירוני, חשמל עירוני ומערכת הגברה עירונית, ובחסות ראש העיר נתנו לו לנהל מיני קמפיין פוליטי באמצע אירוע עירוני".

עוד אומרת מולנר: "אנשים הגיעו לרקוד ולחגוג את שמחת תורה ולא לשמוע את בנימין נתניהו משכנע אותם למה כדאי להם ללכת להצביע מחל. מילא היה אומר 'חג שמח', אבל כשהוא נואם נאום פוליטי ומשכנע אנשים להצביע לליכוד, להביא חברים וכו', זה בפירוש שימוש במשאבים ציבוריים לצרכי תעמולה".

"אנחנו נמצאים בתקופת בחירות גם לרשויות המקומיות וחשוב שכולנו נקפיד לשמור על טוהר הבחירות ועל חוקי הבחירות" סיכמה מולנר.