חברי מועצה בפנייה להפעיל שאטלים לבני נוער בשבת השקת רוביז 1929

בעקבות פתיחת מתחם "רוביז 1929" לבני נוער וצעירים, החלו לפעול מספר חברי מועצה להפעלת שאטלים בסופי שבוע 

האם בני הנוער בנתניה יזכו בקרוב להסעות למרכזי בילוי בסופי שבוע? המשנה לראש העירייה, אפרים בולמש, פנה לשרת התחבורה, מרב מיכאלי, בנושא הפעלת שאטלים לנוער וצעירים בעיר. חברת המועצה ציפי קפל תעלה השבוע בישיבת המועצה הצעה לסדר יום בנושא.
במכתב לשרת התחבורה ציין בולמש כי לאחרונה נפתח מרכז לפעילות תרבות ופנאי לנוער וצעירים באצטדיון נתניה, והוסיף כי המרכז מתוכנן לפעול בסופי שבוע, כולל שישי שבת – לא עניין של מה בכך עבור תושבי העיר.
בשל העובדה שהאצטדיון מרוחק משכונות העיר והגישה אליו הנה רק באמצעות כלי תחבורה, ביקש כאמור בולמש מהשרה לפעול להפעלת השאטלים. "מיותר לציין שלבני הנוער אין רישיון נהיגה ולא לכל הצעירים יש רכב. בנוסף, אין בנמצא תחבורה ציבורית זמינה בימי שישי ושבת", כתב בין השאר בולמש. "בכדי להנגיש את המקום לנוער ולצעירים, יש צורך בתחבורה ציבורית שתפעל בכל ימות השבוע, כולל שישי-שבת. בנוסף, יש לדאוג לשאטלים למרכזי הבילוי כפי שדאגת שיפעלו באזור גוש דן גם בימי שישי-שבת".

חברת המועצה ציפי קפל תעלה בישיבת המועצה שתתקיים ביום שביעי השבוע הצעה באותו עניין "הצעתי לסדר עולה מתוך צורך טבעי העולה ממציאות התחבורה הציבורית והיא שעיריית נתניה תארגן לבני הנוער שאטלים ללילות שישי על מנת שיוכלו להגיע בצורה מסודרת ובטוחה למועדון". ציינה קפל בהצעה והוסיפה "מאחר ומוניות שי אינן עובדות בנתניה ומאחר ואין תחבורה ציבורית אחרת שתעמוד לרשות בני הנוער, ומאחר ולא לכל בני הנוער הורים שיכולים או רוצים להסיע למועדון, אני מציעה שהעירייה תפעיל שאטלים מהשכונות וממרכז העיר, הכוונה להלוך ולחזור, כמובן בתיאום ובארגון. אם לא יהיו שאטלים המועדון יישאר ריק ויעמוד בשיממונו ואז מה עשינו?"

כעת נותר להמתין ולראות כיצד תגיב השרה מיכאלי וחברי מועצת העיר נתניה, והאם אכן בני נוער בנתניה יזכו לבלות בעיר מגוריהם גם בסופי השבוע במרכז החדש.