מדוע שכחה ראש העיר להודות לח.ל.ת? חוף סירונית

פוסט שהעלתה מרים פיירברג-איכר על תחילת העבודות בחוף סירונית, חרה לחבר המועצה ויו"ר ח.ל.ת אבי סלמה, לאחר שהחברה לפיתוח נתניה כלל לא זכתה לקרדיט על פועלה. "ח.ל.ת היא סיירת מטכ"ל של העיר בכל תחומי הביצוע", אומר סלמה 

"העבודות בחוף סירונית החלו, החלפת המעקה לאורך הירידה לים ובניית גדר נירוסטה חדשה! איזו עונה מחכה לנו. תודה לשירי חגואל סיידון הממונה על החופים ולמור ברנס מנהל אגף החופים". כך פרסמה בדף הפייסבוק שלה ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, והודיעה קבל עם ועיר על תחילת העבודות בסירונית.

אלא שהפוסט האמור הוציא משלוותו את יו"ר ח.ל.ת (החברה לפיתוח נתניה) וחבר המועצה, אבי סלמה, שמיהר להגיב בחריפות: "מרים...את לא חושבת ששכחת את עובדי ח.ל.ת שלא הרפו לרגע בשביל שהפרויקט הזה יקודם?", כתב. "את לא חושבת שכדאי להזכיר אותם על כל התהליך, או שהכל מובן מאליו בשם אלוהי הקרדיט? אני גאה מאוד בצוות המקצועי והנדיר של ח.ל.ת".

"צריך לשאול את כותבת הפוסט למה זה קרה, ולעניות דעתי בנושאים האלה אין מקריות", אומר סלמה בשיחה עם 'נתניה נט'. "מעבר לזה, ח.ל.ת משמשת כזרוע ביצועית מאוד איכותית של עיריית נתניה. היא מבצעת את תפקידה בצורה מעוררת השתאות ונחשבת לסיירת מטכ"ל של העיר בכל תחומי הביצוע. מדובר באנשים שעושים לילות כימים כדי לקדם את העיר על פי חזונה של ראש העיר. חרה לי מאוד שעובדים כאלה, שלא יכולים להתבטא, ימצאו עצמם חסרי הערכה, ולכן הבעתי את דעתי בפומבי".

מעיריית נתניה לא התקבלה תשובה.