האם הלימודים יושבתו בבית ספר חיים גורי בנתניה? צילום: נתניה נט

ארגון המורים: הלימודים בבית ספר חיים גורי בנתניה יושבתו מחר לשעתיים עקב מקרי אלימות הורים כלפי מורים. עיריית נתניה: מינהל חינוך יימנע את השבתת הלימודים 

ארגון המורים הודיע הערב (רביעי) כי בעקבות מספר מקרי אלימות מילולית ואיומים מצד הורים בבית הספר השש שנתי חיים גורי בנתניה, הלימודים יתחילו בשעה 10:00 בבוקר.
בשעתיים הראשונות יתקיים כנס הסברה של המורים. התלמידים יתחילו כאמור בשעה 10:00.
מורי בית ספר חיים גורי מדווחים כי לאחרונה התרחשו מספר אירועי בריונות של הורים כלפי הצוות החינוכי בבית הספר.
אירועי הבריונות מתבטאים באלימות מילולית, איומים, הרמת קול, פרסום ברשת חברתית והקש ששבר את גב הגמל היה העלבה בפומבי ביום הורים שהתקיים אתמול.
המורים ציינו כי התנהגות זו מערערת את בטחונם האישי.

במכתב שיצא מארגון המורים לראש העיר מרים פיירברג איכר נכתב "לא נשלים עם אירועים כאלו. עוד קו אדום ובוהק נחצה בביה"ס, השש שנתי חיים גורי בעיר. צוותי המורות והמורים מופחדים וחוששים לשלומם ולבטחונם. לא נוכל לעמוד מנגד".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה

אנו רואים בחומרה רבה את העובדה שמכתבו של מזכיר הסניף נשלח לרשתות החברתיות ולא לראש העיר או לראש מנהל החינוך כפי שנטען, מה עוד שמדובר בעיוות של המציאות. מבירור שנעשה בעניין עולה כי האם לא הרימה יד על המורה, לא איימה עליה ובוודאי שלא עשתה זאת בפני המורים.
למותר לציין כי מנהל החינוך מטפל במקרה בשיתוף הפיקוח של משרד החינוך והנהגת ההורים העירונית וימנע השבתה או חלילה פגיעה בשגרת הלימודים.