"הילדים התפזרו באופן עצמאי, זה חוסר אחריות של בית הספר" תמונה: עיריית נתניה

הורים זועמים: ארגון המורים החליט אמש על שביתה חלקית בבית ספר חיים גורי בנתניה, אולם העירייה ובית הספר הודיעו שהלימודים מתקיימים כסדרם. בפועל לא התקיימו לימודים ונוצר כאוס בבית הספר

ארגון המורים הודיע אמש (רביעי) כי בעקבות מספר מקרי אלימות מילולית ואיומים מצד הורים בבית הספר השש שנתי חיים גורי בנתניה, הלימודים יתחילו היום בשעה 10:00 בבוקר.
למרות זאת החליטו עיריית נתניה והנהלת בית הספר להתעלם מהחלטת ארגון המורים ולהודיע שהלימודים יתקיימו כרגיל. בהודעת ווטס אפ שהוציא מנהל בית הספר נכתב "למען הסר ספק. הלימודים מתקיימים כרגיל מחר. אייל"

לאור זאת הגיעו הבוקר הילדים לבית הספר, נכנסו לכיתות והמתינו למורים. משלא הגיעו המורים ולא התקבלה כל הודעה בכיתות, החליטו הילדים לצאת באופן עצמאי ולא מפוקח מבית הספר וכך שביתה של שעתיים הפכה לחלק מהילדים ליום שלם ללא לימודים.

יפה דינר, אמא לתאומים בחיים גורי "היום הבנים שלי הגיעו לבית ספר, המורה לא נכחה בכיתה והילדים חזרו לבד הביתה. אני ממש כועסת ומאוכזבת. עד לרגע זה לא נתקבלה שום הודעה מההנהלה. הילדים מצאו את עצמם ללא מורה ושום נציג מהנהלת בית הספר לא בא לדבר איתם. הילדים התפזרו באופן עצמאי, זה חוסר אחריות של בית הספר"

תגובת העירייה 

החלטת מזכיר ארגון המורים, על שביתה נעשתה באופן חד צדדי וללא תיאום עם מנהל בית הספר ומנהל החינוך.
הבוקר נפגשו הצדדים לשיחה משותפת. שני הצדדים הבינו שהאירוע יצא מכל פרופורציה והייתה התנצלות הדדית.
רוב המורים לימדו כרגיל על פי הנחיות הנהלת בית הספר. חלק קטן במיוחד, המשויך לארגון המורים, בחר שלא ללמד.
הנהלת בית הספר פעלה במיידית להחזרת התלמידים להמשך יום לימודים ולשמירה על השגרה.