משטרת נתניה נחושה להגיע לחקר האמת בתקרית האלימות החריגה שאירעה אתמול באצטדיון נתניה ומפרסמת סרטון נוסף

במהלך המשחק אמש בנתניה בין הקבוצה המקומית לקבוצת מכבי חיפה החלו התפרעויות מצד אוהדי מכבי חיפה, לאחר שקבוצת אוהדים סירבו לרדת ממעקה היציע ובכך סיכנו את עצמם ואת יושבי היציע התחתון. 

התיעוד בסרטון מראה את רעולי הפנים באצטדיון ומחוצה לו, כאשר תוקפים שוטרים, שוברים כסאות באצטדיון ומשליכים לעברם, לצד נוספים המשליכים בקבוקים ורימוני עשן אל כוחות המשטרה, שגרמו לפציעתם של 11 שוטרים.

מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון, מגנה את ההשתלחות האלימה של קומץ האוהדים אמש סמוך לאצטדיון נתניה ושולח מסר ברור למפקד התחנה ושוטריו: "פעלתם נכון ובנחישות בהפרת הסדר ומצפה לתביעה מחמירה נגד תוקפי השוטרים"

הניצב ציין כי רואה בחומרה את ההתנהלות העבריינית והמסוכנת של מספר אוהדים מחוץ לאצטדיון, קבוצה חריגה ואלימה, שאינה מאפיינת את כלל האוהדים שומרי החוק ומכבדי המשטרה.

ניצב אבי ביטון הדגיש כי לאורך האירוע, עמד בקשר רציף עם מפקד התחנה וקיבל תמונת מצב עדכנית ומפורטת, ממנה עלה כי ראשית האירוע באוהד "רעול פנים" ביציע שתקף שוטר ומאבטח ועם מעצרו החלה התפרעות אוהדים, הכוללת שבירת כסאות והשלכתם לעבר השוטרים, ולאחר מכן האלימות כלפי השוטרים החריפה וגלשה מחוץ לאצטדיון.

הממ"ז גינה בכל תוקף את ההתנהלות האלימה מצד קומץ חריג של אוהדים, חלקם רעולי פנים, שכאמור תקפו ופצעו 11 שוטרים ושלושה סוסי משטרה, תוך השלכת חפצים לעברם, לרבות רימוני עשן, בקבוקי זכוכית, גדרות, ואף כיסאות שעקרו ושברו מהאיצטדיון.

עוד הוסיף, כי אמת יש רק אחת ולפיכך כל ניסיון לעוות את המציאות וסילוף העובדות ע"י הפצת הודעות ומכתבים מטעם גורמים שונים, לא ירפה ידינו מלהמשיך ולאכוף ביד קשה ואפס סבלנות, נגד מי שיעז להרים יד ולסכן את שוטרי המחוז וכלל שוטרי משטרת ישראל.

בתום הדיון הנחה ממ"ז מרכז את גורמי החקירות לפעול למיצוי כלל הראיות נגד העצורים ובסיום להעבירם להשלמת הליך תביעה מחמיר נגד פורעי החוק.

לסיום, מבקש ניצב ביטון להעביר מסר מרגיע וחשוב לכלל האוהדים, כי נמשיך לפעול בשתוף פעולה עם הנהלת הקבוצות והמועדונים, מתוך אתגר משותף למניעת אלימות במגרשים ולשמור על אירועי הספורט כאירוע תרבות מלכד ובטוח לכל.