לולי - 2 קילו של אהבה, שהדאיגו רבע מדינה, נמצאה בשוק הכלבים בפרדסיה. לאחר שאבדה בנתניה, נגנבה ונמכרה למשפחה מהאזור, הכלבה לולי הוחזרה לבעליה בריאה ושלמה. קבלו את הסיפור הלא יאומן על אהבה חמלה ונחישות, שלא ישאיר אתכם אדישים. 

במהלך השבוע האחרון, עקבו אלפי אזרחים בדאגה אחר גורלה של לולי – כלבה מסוג מלטז, שאבדה בנתניה בשבוע שעבר.

חמישה ימים ולילות של בכי, תקוות שווא ואכזבות עברו על בת אל כהן, סטודנטית ממרכז הארץ, שלא וויתרה ועשתה הכל על מנת להחזיר את חברתה הטובה ביותר. עשרות פוסטים בפייסבוק, מודעות, פליירים, שלטי חוצות ומאות אנשים מכל הארץ, שלא נותרו אדישים לסיפורה של בת אל ובמשך ימים ולילות חיפשו אחר הכלבה לולי.

לא יכולתי לשאת את המחשבה, שמישהו תפס אותה, כלא אותה ואולי מתעלל בה

"זה קרה לפני שבוע, כשהגעתי לבקר את החבר שלי בנתניה", סיפרה בת אל כהן. "לולי התעוררה מוקדם בבוקר וביקשה לצאת לשירותים. אני עדין ישנתי וחבר שלי הוריד אותה למטה. בזמן שהיא עשתה את הצרכים, חתול רחוב הבהיל אותה והיא ברחה. החבר שלי רץ אחריה, אבל היא נעלמה לו מהעיניים. אחרי חצי שעה של חיפושים הוא העיר אותי והתחלנו לחפש יחד. אבל הכל היה לשווא. חזרתי הביתה לתל אביב, בלי לולי, שבורה לרסיסים. לא הפסקתי לבכות. הכלבה הזאת, היא החברה הכי טובה שלי ולא יכולתי לשאת את המחשבה, שמישהו תפס אותה, כלא אותה ואולי מתעלל בה.

אנשים התקשרו אלי, כדי לספר שלולי אצלם, אבל הם רק רצו לסחוט ממני כספים

פניתי לכל מי שיכולתי, הבטחתי פרס כספי, פרסמתי מודעות בכל מקום אפשרי, חילקתי פליירים. בכל יום קיבלתי עשרות שיחות טלפון מאנשים שאמרו שלולי אצלם. אבל כשביקשתי לשלוח את התמונה שלה, הם סרבו. הם רק ניסו לסחוט אותי, בגלל הפרס הכספי שהבטחתי. אבל היו גם אנשים טובים, שהסתובבו לילות וימים ברחובות וחיפשו את לולי".

חדשות מקומיות - להציל את הכלבה לולי

לולי נמכרה בשוק הכלבים בפרדסיה

"ביום שלישי השבוע, בשעה אחת בלילה, קיבלתי שיחת טלפון ממספר חסוי", המשיכה כהן. "בקו השני הייתה בחורה מנתניה בשם חני. היא אמרה לי, שהיא עומדת לספר לי משהו הזוי. חשבתי לעצמי, טוב מה זה כבר יכול להיות? בארבעה ימים האחרונים שמעתי כבר הכל בטלפון. הייתי בטוחה שאני עומדת שוב להתאכזב. ואז היא סיפרה, שביום שבת בבוקר, יומיים לאחר שלולי נאבדה, היא הלכה עם הבן שלה לשוק כלבים בכניסה למושב פרדסיה, כדי לקנות לו כלב. שם הם ראו בחורה עם ארבעה כלבים בתוך הכלוב, מסוגים שונים. הכלבים היו במצב לא טוב, בלי מים, בלי אוכל, בלי צל. הבן של חני, התלהב מכלבה לבנה וביקש מאימא שלו לקנות לו אותה. האישה שמכרה את הכלבים, אמרה להם שהכלבה בת שמונה חודשים, שהיא גזעית ומחוסנת. חני שילמה עבורה 3000 שקלים והם לקחו את הכלבה הביתה. הכלבה הזאת הייתה לולי שלי".

בעליהם החדשים של לולי, החלו לחשוד, שמכרו להם כלבה גנובה

כעבור כיומיים, חני ובני משפחתה הבחינו שהכלבה החדשה שלהם מתנהגת בצורה מוזרה. היא סירבה לאכול, התעלמה מהילדים של המשפחה, התעקשה לשבת בכניסה לבית וניסתה לברוח בכל הזדמנות. "הם התחילו לחשוד שהכלבה שלהם נגנבה, אבל בגלל שלחני אין פייסבוק, היא לא ראתה את כל ההודעות שפרסמתי", המשיכה בת אל. "למזלי הרב, היא נכנסה לאתר יד2 ושם ראתה את המודעה שלי, והחליטה להתקשר. בהתחלה היא לא רצתה להפגש איתי. אבל המשכתי לשכנע אותה במשך שעות לתוך הלילה, עד שבסופו של דבר היא הסכימה להפגש איתי".

חדשות מקומיות - להציל את הכלבה לולי

מעולם לא אשכח את מה שכל האנשים הטובים עשו בשבילי

"השבוע גיליתי כמה האנשים במדינה הזאת מאוחדים, כמה שאנחנו כולנו משפחה אחת קטנה-גדולה", המשיכה כהן. "אנשים הגיעו ממרחקים למצוא את לולי, חיפשו ברחובות ביום ובלילה, אנשים לא ישנו בלילות, הדפיסו ותלו מודעות, נתנו עצות, חקרו אנשים, התקשרו לעודד אותי ברגעים הכי קשים. והנה אחרי 5 ימים מורטי עצבים, שהלב מתפוצץ לאלפי חתיכות, היא פה עכשיו, ולעולם לא תלך שוב".