חברת ארד זכתה במכרז התקנת מדי מים חכמים בנתניה מדי המים

ארד תתקין את כל מדי המים בעיר. כ-90,000 מדי מים חכמים בפריסה ל- 6 שנים, בהיקף של 62 מיליון שקלים

תאגיד המים, מי נתניה הודיע לחברת ארד כי היא זכתה במכרז להקמה ותחזוקה של מערכת קריאה מרחוק של מדי מים חכמים. ארד תחליף את כל מדי המים בעיר (כ-90 אלף), בכפוף לעמידה בתנאי המכרז, עם אופציה להחלפה נוספת בתום תקופת השירות הראשונה. הפרויקט נאמד בכ-62 מיליון שקל לתקופה מצטברת של הפעילות המשותפת.

מדי המים שיותקנו יהיו המתקדמים והמדויקים ביותר, עם תקינה בינלאומית רחבה ואישור דגם מטעם רשות המים. חלק מהמדים יהיו אולטראסוניים העושים שימוש בטכנולוגיה המתקדמת בעולם למדידת מים. מדובר בקפיצת דרך טכנולוגית המייעלים את השירות לצרכן, שקיפות בחשבון המים, צמצום החשבונות החריגים וחיסכון במים ובכסף. הטכנולוגיה מאפשרת לתאגיד המים ולעירייה, לצמצם את פחת המים הציבורי , ולקיים שליטה ובקרה בזמן אמת על כל מערכת אספקת המים.

רגב ינאי, סמנכ"ל שוק מקומי בקבוצת ארד: "ארד גאה על הזכות שניתנה לה לפעול עם תאגיד מי נתניה שהנו תאגיד מצטיין בכל פרמטר המשלב טכנולוגיות מתקדמות בכל תחומי פעילותו וביחד להוביל את המהפכה הטכנולוגית של הלורה לשוק הישראלי. ארד החלה השנה פריסה מהירה של רשתות לורה בערים שונות בארץ בדרך להקמת רשתIoT ארצית. אנו מאמינים שהקישוריות של הלורה היא שובר שוויון לעיריות, תאגידים וחברות, לפריסה קלה וחסכונית של פתרונות IoT."