שניצל טבעול  אבן בתוך שניצל ברוקולי, ושיניים שבורות שניצל טבעול

תושבת נתניה תפוצה ב-40 אלף שקלים במסגרת תביעת נזיקין, שהגישה כנגד חברת אסם. זאת לאחר שאכלה שניצל ברוקולי של "טבעול", נגסה באבן שהייתה בפנים וכתוצאה מכך, גרמה לנזק חמור לשיניה

תחילתו של הסיפור המוזר הזה, בנובמבר 2013, כאשר א' מנתניה הגיעה לסניף "מחסני להב" בעיר, על מנת לעשות קניות ובין היתר, רכשה גם חבילת שניצלים עשויים מברוקולי של "טבעול", המיוצרים על ידי חברת אסם.

א' חזרה לביתה, הכינה לעצמה ארוחה מאחד השניצלים, ובעת הנגיסה הראשונה, חשה מיד שמשהו נשבר בפיה. האישה הסתכלה על השניצל ולתדהמתה הרבה, גילתה בפנים אבן. האישה בדקה מיד את השניים שלה והבחינה בנזק חמור שנגרם להם.

חדשות מקומיות -  אבן בתוך שניצל ברוקולי, ושיניים שבורות
כעבור זמן קצר, א' הגיעה לרופא שיניים, שאמד את הנזק שנגרם לה בעקבות הנגיסה באבן. "הערכת ההוצאות בגין טיפולי השיניים להן תזדקק התובעת, נאמד ביותר מ – 90 אלף שקלים", כתבה עו''ד שרון אילון שייצגה את א', בתביעה שהוגשה לבית המפשט כנגד חברת אוסם.

בחברת אסם טענו כנגד, כי גשר השיניים של התובעת, שלטענתה נשבר כתוצאה מהנגיסה, היה כבר ישן והיה צריך להחליפו ללא קשר לחבלה. אך לאחר משא ותמן שניהלו הצדדים, הוחלט לסגור את התיק בפשרה. לפני כשבועיים חתמו הצדדים על שטר סילוק החוב, לאחר שנקבע כי א' תזוכה בפיצוי בסך 40 אלף שקלים בגין הנזק שנגרם לה.