האם החוף החדש בנתניה יקרא חוף נובה? תמונה: עיריית נתניה

חבר מועצת העיר נתניה וראש סיעת הליכוד בנתניה, מוטי רצאבי, בפנייה לראש העיר מרים פיירברג-איכר: ''להכריז על הקמת חוף 'נובה' בנתניה'' 

מוטי רצאבי, ראש סיעת הליכוד בנתניה וחבר מועצת העיר, שלח היום (שני) מכתב לראש העיר מרים פיירברג-איכר בבקשה להכריז על הקמת חוף 'נובה' בעיר.

במכתב משבח את ראש העיר על פועלה מתחילת המלחמה: ''הגיוס וההקמה המהירה של כיתות הכוננות בעיר, הגברת סיורי הביטחון של ניידות השיטור העירוני וגם הסיוע לאנשי ונשות המילואים. מאז תחילת המלחמה''. במכתבו מספר רצאבי כי מאז המלחמה התגייס יחד עם חבריו לסיעה ''לסייע לתושבי העוטף ולאנשי המילואים בביגוד חם ואוכל. זהו המעט שאנו יכולים לעשות עבור מי שנלחמים בחזית עבור כולנו''.

לאור הפרסומים בחודשים האחרונים על הקמת חוף חדש בעיר, קורא רצאבי לראש העיר להכריז כי שמו של החוף ייקרא ''חוף נובה'': ''לצערנו, האסון שפקד את עם ישראל ב-7 לאוקטובר לא פסח על תושבי נתניה, ובין הנרצחים במסיבה ברעים יש גם תושבים מהעיר. לקראת הקמתו של חוף חדש בעיר, לפי הפרסומים בחודשים האחרונים, אני קורא לך להכריז כי שמו ייקרא 'חוף נובה'. זהו המסר הטוב ביותר לאויבינו – במקום שבו אתם תנסו לפגוע, אנחנו נבנה ונתחזק. אתם מקדשים את המוות? אנו נקדש את החיים, לזכר יקירינו ואהובינו. תמונת הניצחון של מדינת ישראל איננה רק צבאית, היא גם סמלית ובעלת ערך רב לאזרחי כל המדינה. הקמת חוף 'נובה' תהיה המסר היהודי והציוני היפה ביותר, וגם מעשה שיסמל למשפחות השכולות של הלוחמים והנרצחים את הכבוד וההוקרה הרבים, אותם חשים תושבי נתניה כלפיהם''.