איש של אנשים; אחד על אחד עם אפרים בולמש חבר המועצה אפרים בולמש

3868 מתושבי נתניה התקשרו לאפרים בולמש במהלך השנה האחרונה וביקשו פתרון וסיוע בנושאים שונים הקשורים לעיר. הוא עזר לכולם. ככה זה, שמדובר באיש שחי את העיר

ביום שבת, בדרכו אל הכלביה העירונית כדי לבדוק כיצד הכלבים והחתולים שורדים את הגשמים ואת הקור (מצבם, אגב, מעולה), ביצע אפרים בולמש (בקלפי האות א') עיקוף ובדק מה מצב הכבישים מלאי הבורות שנפערו בשכונת ילדותו – ותיקים. שם הוא ראה זוג ותיקים גורפים מי גשמים שהציפו את ביתם. הוא עצר את רכבו, לקח מהם מגב וסייע להם לגרוף מים. הם לא מצביעים לו, אבל אותו זה לא מעניין. הוא גם לא יעלה לפייסבוק תמונה שלהם כדי לגרוף לייקים. למה? "אני לא נער פוסטרים וחשובה לי הפרטיות של האנשים שעזרתי להם", הוא אומר.

לאלפים מתושבי נתניה יש את הנייד של אפרים בולמש, המתמודד לראשות העיר ולמועצת העיר כראש סיעת נתניה חופשית (א') עם רני אלוש, מוביל מחאת עושק הארנונה ויוקר המחייה והדר ליבק, פעילה סביבתית וחברתית.
בכל שנה מחדש בולמש מקפיד לפרסם את הנייד שלו כדי לאפשר לאנשים ליצור איתו קשר. הוא פחות בקטע של מסנג'ר ורשתות, אלא ממש שיחות.
רק כדי לקבל תמונה: משנת 2023 ועד היום 3868 מתושבי נתניה חלקם חברי מועצה, התקשרו ישירות לבולמש במטרה שיפתור בעיות, מטרדים ומחדלים שאינם בתחום אחריותו. 3125 פניות נפתרו לשביעות רצון הפונים, שאר הפניות עדיין בטיפול.

מדוע אתה מטפל אישית בפניות שאינן קשורות לתחום אחריותך ולא מפנה לחברי המועצה האחרים. למה חברי מועצה פונים אליך לפתור מחדלים?
"כי אכפת לי מהעיר ומהאנשים. אגו לא מניע אותי ואין לי שום בעיה שחבר מועצה ממונה ייקח לעצמו את הקרדיט על פתרון מעשי שאני סיפקתי – לו או לאנשי המקצוע בעירייה. לניסיון המקצועי אין תחליף ולגרוף לייקים לא מעניין אותי".
כהוכחה לכך שולף בולמש חמש הודעות ואטס מחברות וחברי מועצה בכירים ובכירות, אשר מודים לו על שפתר להם בעיות בתחום אחריותם ומחמיאים לו על הניסיון המקצועי והחשיבה מחוץ לקופסא. אחד מהם הוסיף: "אין ספק, שאתה היחיד עם הניסיון המקצועי להחליף את מרים". בולמש מראה את ההודעות ואת השמות, אבל מסרב שנחשוף את שמות חברי וחברות המועצה.

אתה טוען שאפשר להפחית את יוקר המחיה והארנונה, לטפל במחדלי התשתית והתחבורה ולפתוח את העיר בשבת – בלי לפגוע בחרדים. איך?
"כדי לעשות את כל מה שאני טוען וליישם זאת, צריך ראש עיר מקצועי, עם ניסיון מקצועי כמו שלי יש. זאת לצד הצבעה לרשימת נתניה חופשית וליברלית שסימנה א'. עם שני מנדטים במועצה הנוכחית, קידמתי והובלתי רפורמות גם בתחום השבת, בתחום הביטחון האישי, אפילו בטיפול באלפי המפונים בבתי המלון שאני הוא זה שממונה על התחום. תארו לכם מה אצליח לעשות, כשלצדי רני אלוש המוביל את המאבק בעושק הארנונה בעיר והמלחמה בטוהר המידות, והדר ליבק ממקימות קבוצת הירוקים בנתניה, שהיא גם לוחמת סביבתית וחברתית".