גני שיזף יותקן מיגון להקטנת עוצמת הקרינה בגני שיזף בקרית השרון גני שיזף | תמונה: מאור דאיה

בעקבות הלחץ ונחישות תושבי קרית השרון והוועד השכונתי, תתקין עיריית נתניה מיגון שיקטין את עוצמת הקרינה בגנים ובחצרות

מאור דאיה, חבר בוועד קרית השרון: "הצלחת מאבק מתחילה ונגמרת בעקשנות התושבים".

כחלק מהמאבק התקיימה הפגנה נגד האנטנות הסלולריות ביום שלישי האחרון. עוד לפני ההפגנה הסכים אלי דלל, סגן ומ"מ ראש העיר לפגישה עם וועד קרית השרון ונציגות ההורים. בפגישה שנערכה אתמול, נכחו גורמים נוספים מהעירייה, ביניהם חברי המועצה שירי חגואל, אביטל לאופר ואדיר בנימיני.
בישיבה הוחלט כאמור להתקין מיגון להקטנת עוצמות הקרינה בגנים ובחצרות. וכן לבצע סדרת בדיקות מדידה שתוצאותיהן יועברו להורים.

האינטרס של כולנו לשמור על האינטרסים של הילדים

בראיון עם אלי דלל, סיפר דלל שמיד כשנחשף לנושא, דיבר עם הנוגעים בדבר ולמרות שהתברר לו שאין בעיה לגבי הנתונים, החליט לקיים את הפגישה בשל דאגת ההורים לילדיהם. את הפגישה שנערכה אתמול הגדיר דלל כ"סוערת".
בפגישה הוחלט שיהיה ניטור של 24 שעות בגנים שלאחריו יימצאו פתרונות להקטנת הקרינה ע"פ הצעתו של יועץ הקרינה. לאחר יישום הפתרונות ייערך ניטור נוסף במשך 48 שעות.
כמו כן הוסיף דלל "לטווח הארוך סיכמנו שנזיז את האנטנות מזרחה לכיוון בית הקברות. הפרויקט יקח שנה שנתיים. 
האינטרס של כולנו הוא לשמור על האינטרסים של הילדים. 

צריך להתעקש ולא להתייאש

בראיון עם מאור דאיה, חבר בוועד קרית השרון אמר דאיה "כל הצלחת מאבק מתחילה ונגמרת בעקשנות התושבים. הוועד הוא לא העיקר, אלא נחישות ההורים, אותם הוא מלווה. האמונה באיכות חיים טובים ובטוחים נותנת אנרגיה להמשיך הלאה. רק צריךלהתעקש ולא להתייאש, כי יש מי שיקשיב בסופו של דבר".