מעצרו של עבדאללה, בן 29, תושב נתניה, המזוהה עם ארגונו של ריקו שירזי, הוארך אתמול עד ה-16 בספטמבר.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול (שלישי) את מעצרו של נדאל עבדאללה, בן 29, במקור תושב המשולש, המתגורר בנתניה, בחשד למעורבות בקשירת קשר לרצח איש משפחת הפשע הנתנייתית, פרנסואה אבוטבול, ביולי 2011.

עבדאללה, המזוהה עם ארגונו של ריקו שירזי, נעצר בתום פעילות מודיעינית של היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433, למרות שהיה עצור משנת 2010 ושהה במאסר כעשרה ימים לפני חיסולו של אבוטבול.

כזכור, אבוטבול חוסל בעת שעצר לתדלק את רכבו בתחנת הדלק 'חבצלת השרון', ביולי 2011, על ידי אדם רכוב על אופנוע שפתח לעברו בירי מטווח קצר.

על אף תיעוד החיסול במצלמות האבטחה שהיו במקום, עד היום לא נעצרו חשודים ברצח. מעצרו של עבדאללה הוא קצה החוט הראשון שאולי יביא להתקדמות בפיענוח הפרשה שהסעירה את העולם התחתון.

עורכת דינו של עבדאללה, חן מאירי, מסרה בתגובה להארכת המעצר: "מדובר בניסיון נואל של היחידה החוקרת להפחיד את מרשי תוך ייחוס עבירות שלא הוטחו בו לגביהן ראיה וחצי ראיה, בפרט כשהחשוד היה נתון מאחורי סורג ובריח באותה העת. העובדה שיוחסה למרשי באותה בקשת מעצר על ידי יחידת העילית בגין עבירה של נהיגה בזמן פסילה, מדברת בעד עצמה ומוכיחה כי אין למשטרה במה להיאחז".