הדמייה: תיכון שש שנתי בעיר ימים עכשיו זה סופי: תיכון שש שנתי בעיר ימים ייפתח ב-2016 הדמייה: תיכון שש שנתי בעיר ימים | צילום: רן אליהו

עיריית נתניה הודיעה היום כי התיכון השש שנתי שמתוכנן לקום בשכונת פולג-עיר ימים, ייפתח, כפי שסוכם, בתחילת שנת הלימודים הבאה.

אחרי דיונים ארוכים בין תושבי שכונת פולג-עיר ימים למנהל החינוך בעיריית נתניה, ואיומים בשיבוש יום הלימודים הראשון, הכריזה היום (ה') העירייה, כי התיכון השש שנתי הצומח בשכונה יפתח את שעריו בשנת הלימודים הבאה, שתיפתח ב-1 בספטמבר, 2016.

"שמחים שהעירייה מכירה בצורך בהקמת תיכון בשכונה"

הודעה זו של העירייה, התקבלה, כצפוי, בקורת רוח רבה בקרב הורים שילדיהם לומדים השנה בשכבת ו' בבתי הספר רילמט ובגין בשכונה, וצפויים להתחיל את שנתם הראשונה בחטיבה החדשה בשנת הלימודים הבאה.

אלעד כהן, חבר וועד שכונת פולג-עיר ימים: "ועד השכונה מברך את עיריית נתניה על הודעתה על הקמת התיכון והחטיבה כפי שדרשנו מזה שנים רבות, החל מספטמבר 2016, אליה יוכלו להירשם בוגרי שכבות ו' של השכונה והסביבה. אנו שמחים שהעירייה הצטרפה אלינו בהכרה בצורך האמיתי בחטיבה ותיכון מתקדמים בשכונת פולג-עיר ימים. וועדת החינוך של הוועד ותושבי השכונה, ישמחו להיות שותפים לתכנון הפדגוגי של בית הספר, למען השגת המצוין ביותר לילדינו.

כמו כן, אנו מקווים כי ספרית פולג-עיר ימים החדשה, שמתוכננת להיבנות בשטח בית הספר ולשרת את כל תושבי האזור, תיפתח אף היא בספטמבר 2016".

הודעת עיריית נתניה

מעיריית נתניה נמסר: "לאחר בחינת הצרכים וצפי האכלוס בשכונות דרום העיר, עלה הצורך בהקמת תיכון חדש - שש שנתי צומח, בנוסף לתיכון אלדד הפועל כיום. בהתאם לכך, פעלה הנהלת העיר מול משרד החינוך לאישור פתיחתו בשכונת עיר ימים. לשמחתנו, בפגישה שנערכה אתמול במשרד החינוך, אושרה עקרונית הקמתו של התיכון החדש בעיר ימים.

נציין כי ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, מנכ"ל העירייה, וראש מינהל החינוך, פועלים רבות לקידום הקמת בית הספר, ומאחר שתחרות תכנון המבנה כבר נערכה וישנה פרוגרמה (הדורשת אישור משרד החינוך) מדובר בהליך קצר, באופן יחסי. אנו צופים כי הקמת 8 כיתות ז' תושלם לקראת שנת הלימודים תשע"ז, בכפוף לאישור משרד החינוך".