אינה ברודר  זוכת "המירוץ למיליון" נדרסה בחוף ארבע עונות זירת האירוע. צילום: דוברות מד"א

אינה ברודר מנתניה, זוכת העונה השנייה של "המרוץ למיליון", נדרסה ביום שבת בעת שהשתזפה בחוף ארבע עונות בעיר. רכב של פיקוח החופים שסייר בחוף, לא הבחין בה ועלה עליה.

ברודר הובהלה לבית החולים לניאדו במצב בינוני עם פגיעות בראש ובאוזן.

אינה ברודר בת ה-27, זוכת העונה השנייה של התוכנית "המרוץ למיליון" מאושפזת מאז יום שבת בבית החולים לניאדו בעיר עם פגיעות בראש ובאוזן, לאחר שנדרסה על ידי רכב פיקוח החופים של עיריית נתניה, בעת ששכבה להשתזף על החוף.

למרות שהחוק מתיר לרכבי הפיקוח לנסוע בחופשיות בחופים, הסכנה לציבור המתרחצים ברורה. אינה השתזפה על החול כשהיא שכובה על הבטן ולא הבחינה ברכב, שנסע ברוורס ועלה עליה. למרבה המזל, הסתיים האירוע הטראומתי כפי שהסתיים, ולא בפציעות חמורות יותר ואף גרוע מכך. 

חדשות מקומיות - זוכת "המירוץ למיליון" נדרסה בחוף ארבע עונות

אינה ברודר ובר בן וקיל במרוץ למיליון | תמונה: פייסבוק

מבית החולים לניאדו נמסר כי "היא מאושפזת במצב קל ובהכרה מלאה. אך בשלב זה עדיין לא ידוע מתי תשוחרר לביתה".

דובר מד"א זכי הלר מסר: "ביום שבת בשעה 14:23 נמסר למד"א מרחב שרון על הולכת רגל שנפגעה מרכב בחוף ארבע עונות בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים לניאדו צעירה כבת 27 במצב בינוני עם חבלת ראש".

ממשטרת נתניה נמסר כי נסיבות האירוע הועברו לחקירה בתחנת כפר סבא על מנת למנוע ניגוד עניינים. "על פי עדויות ראשונות נראה כי מדובר בפקח של העירייה שנהג ברכב במסגרת תפקידו, נסע ברוורס ועלה על הצעירה".

חדשות מקומיות - זוכת "המירוץ למיליון" נדרסה בחוף ארבע עונות

אינה ברודר | תמונה: פייסבוק