בישיבת המועצה האחרונה אושרו קרקעות בנתניה לטובת עמותת "אורות קריית השרון נתניה" ולעמותת "גרעין אליה".
חבר המועצה מהאופוזיציה בוריס צירולניק "מדוע דוקא שדתיים יקבלו את הקרקע"?

בישיבת המועצה אתמול (רביעי) אושרה ברב של 15 קולות מתוך 21 נוכחים, המלצת הוועדה להקצאת קרקעות מישיבתה ביום 17.09.2015, להחכיר לעמותת "אורות קריית השרון נתניה" מגרש בשטח של כ-500 מ"ר, ברח' דרך הפארק בקריית השרון לתקופה של 5 שנים, לצורך הקמה וניהול של בית כנסת, כמו כן אושר לתת זכות לשימוש לעמותת "גרעין אליה" במבנה התחנה לבריאות המשפחה לשעבר, ברח' אפשטיין פינת נתן המשורר, בשכ' קריית נורדאו - לתקופה של 3 שנים ו-2 תקופות אופציה של שנה אחת כל אחת, לצורך הפעלת מרכז חוגים ופעילות חברתית, מרכז להעמקת הזהות היהודית, בית חם, ופעילות לגיל הזהב וספרייה.

שוויון הזדמנויות

בוריס צירולניק, חבר המועצה ביקש בישיבת המועצה לדעת מדוע לא מתפרסם מכרז באתר העירוני, כך שכולם יידעו על הקרקע. שהרי יש גופים שאין להם נגיעה לדעת היכן ובאם יש קרקעות. מדוע דוקא שדתיים יקבלו את הקרקע? "אני לא בא נגד גוף ספציפי זה או אחר, אני מדבר על שיוויון הזדמנויות" הוסיף צירולניק. 
שלמה ישי, יו"ר המועצה בתגובה:  יש עמותות שפונים לעירייה ונותנים להם קרקעות, "אלו ביקשו ולכן קיבלו. אם יבקשו עוד עמותות אנחנו נדון בזה. זה אחד ההליכים המסודרים והשקופים ביותר".