נציגי ההורים האם חטיבת הביניים בעיר ימים תהיה מוכנה בזמן? מפגש נציגי ההורים השבוע

תושבי נתניה ממתינים בכליון עיניים להקמתה של חטיבת ביניים בעיר ימים. נציגים של הורי כיתות ו' נפגשו השבוע כדי לגבש דרכי פעולה. העירייה: "בניית החטיבה בעיר ימים - צורך מיידי". משרד החינוך: "התכנית שהגישה העירייה תידון בקרוב"

לא מעט הורים לילדים תלמידי כיתה ו' בנתניה מודאגים כבר עתה לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה.

הסיבה: חשש שחטיבת הביניים החדשה שצפויה לקום בעיר ימים לא תהיה מוכנה בזמן והעיכוב עלול להשאיר אותם ללא פתרון לילדיהם.
נציגות ההורים מנהלת כבר מספר חודשים מגעים מול העירייה, שמודעת לצורך המיידי של חטיבת ביניים באזור, וכעת ממתינים להרשאה של משרד החינוך, כדי להתחיל ולקדם דברים בשטח בהקדם האפשרי על מנת שבית הספר יהיה מוכן בזמן.

שביתה ללא הגבלת זמן בתחילת 2016

כפועל יוצא, נועדו כ-30 נציגים של הורים לתלמידי כיתות ו' בעיר כדי לגבש דרכי פעולה בנושא. במפגש בוצעה סקירה של הפעילות בשלוש השנים האחרונות, בכלל זה פגישה בין ראש העיר לסמנכ"ל משרד החינוך שנתן אישור בעל פה להקמת החטיבה. השלבים העיקריים שנותרו להוצאת התכנית לפועל, כך על פי נציגי ההורים, הם קבלת אישור רשמי ממשרד החינוך, מכרז לתחילת בנייה, בנייה בפועל וכמובן פתיחת החטיבה לרישום. חשוב לציין כי במידה והעניינים לא יתקדמו לשביעות רצון ההורים, דובר בין השאר על האופציה של שביתה ללא הגבלת זמן בתחילת 2016.

"אנו, הורים לילדי כיתות ו', מודעים לתמיכתה של ראש העיר בהקמת חטיבת ביניים נוספת בדרום נתניה, ומברכים על כך" אמר עמית קרלמן, שיזם את המפגש האמור, והוסיף "כולנו מכירים בצורך ומודעים ליתרונות הגדולים שהחטיבה תביא לעיר, אולם הזמן פועל לרעתנו, שכן נותרו עוד כ-300 ימים לפתיחת שנת הלימודים. לכן, נפגשנו עשרות הורים לילדי כיתות ו' ותושבים אכפתיים נוספים מהשכונה, לסיעור מוחות, כדי לעקוב אחר הדברים מקרוב ולוודא שאין מכשולים ב- 300 הימים הקרובים. הפגישה הייתה אפקטיבית ובסיומה הוחלט על צעדי מעקב והתקבלו החלטות אופרטיביות לגבי איך אנו פועלים במידה ויהיו מחסומים מעכבים".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה לדברים: "העירייה העלתה בפני סמנכ"ל משרד החינוך, הממונה על מנהל הפיתוח, את בניית החטיבה בעיר ימים כצורך מיידי לשנה"ל תשע"ז. נציין כי העירייה עושה את כל ההכנות הנדרשות כדי שמיד עם קבלת ההרשאה ממשרד החינוך נצא לביצוע מיידי. עוד נציין כי ראש העיר מלווה באופן אישי את הבקשה ואף נפגשה עם נציגי המשרד הרלוונטיים בנושא. כמו כן התכניות של ביה"ס הועברו זה מכבר למשרד החינוך ואנו ממתינים לאישור הסופי".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "עיריית נתניה הגישה לפני מספר ימים תכנית חדשה לפתיחת מבנה שש שנתי בעיר ימים. התכנית תידון בקרוב בוועדה העליונה לפתיחת בתי ספר על יסודיים הפועלת במשרד החינוך".