רחוב הרצל, מרכז העיר נתניה  פרויקט ה"עיר האלחוטית" בנתניה רחוב הרצל, מרכז העיר נתניה

חבר מועצת העיר, עו"ד אדיר בנימיני, פנה בשבוע שעבר לראש מנהלת מרכז העיר, גב' עלוית פרוינד, בבקשה לחדש את פרויקט ה"עיר האלחוטית" אותו יזם בשנת 2005. עירית נתניה: "בעתיד ינתן השרות גם לאורך רחוב הרצל"
כיום קיימת תופעה בעיר נתניה בה נעמדים תיירים ותושבי חוץ בסמוך למסעדות שמעניקות שרותי גלישה חופשית ללקוחותיהם, וזאת על מנת לזכות בקצת "זמן גלישה" בחינם.

חבר המועצה עו"ד בנימיני ציין בפנייתו כי אזרחי חוץ רבים, הנעזרים בשירותי סלולר מחברות מחוץ לארץ
"משוועים ל"נקודות חמות" (Wi-Fi) כדי לגלוש עם מכשיר הנייד החכם שלהם (סמארטפון). כל ישראלי שנוסע לחו"ל יודע עד כמה חשובים שירותי ה – Wi-Fi לתייר בארץ זרה.

"עיר מודרנית חייבת להעניק שרותי גלישה"

חדשות מקומיות - פרויקט ה"עיר האלחוטית" בנתניה
חבר המועצה עו"ד אדיר בנימיני: "כל עיר תיירות מודרנית חייבת להעניק שירותי גלישה למבקריה, בוודאי במקומות בהם קיימים ריכוזים גדולים של תיירים. אין לי אלא להצטער על כך שלא הוציאו לפועל את הצעתי מלפני עשור, בחזקת 'אין נביא בעירו'. אז זה היה רלוונטי בעיקר לבעלי מחשבים ניידים(לפטופ), היום זה רלוונטי כמעט עבור כולם. כולי תקווה שמנהלת מרכז העיר תפעל בהקדם על מנת ליישם ולהוציא את העניין לפועל, לאור חשיבותו הרבה.

עיריית נתניה בתגובה

"מאז הוקמה הכיכר החדשה היתה קיימת רשת wi-fi אזורי ישיבה ומתחת לפרגולות. באחרונה מבוצעות עבודות שדרוג למען שיפור השירות. בעתיד יינתן השירות גם לאורך רחוב הרצל