טיילת איילנד בחורה בת 24 הותקפה באזור טיילת איילנד טיילת איילנד | תמונה: עיריית נתניה

שני בחורים תקפו תושבת נתניה בזמן שעשתה הליכה. המשטרה: "האירוע מוכר ונמצא בחקירה"
מור גוזלן בת 24 מנתניה הותקפה על ידי שני בחורים ביום שישי שעבר (13/11) ליד בית גולמינץ בנתניה בזמן שעשתה הליכה באזור.

"אני נוהגת לעשות הליכות, עד שלפני חודשיים, המשפחה ובן הזוג עצרו אותי בשל המצב הביטחוני" סיפרה מור והוסיפה "ביום שישי האחרון החלטתי שאצא להליכה באופן חד פעמי. יצאתי מהבית להליכה בסביבות השעה 17:20, כל הדרך עד לבית גולמינץ היה בסדר ושמעתי שירים בדרך. בעקבות המצב, הייתי דרוכה, עצרתי את השירים, על מנת לראות מה קורה מסביב. כשהגעתי לאזור בית גולמינץ שני בחורים בני 20 פלוס בני העדה האתיופית דחפו אותי ולקחו לי את הטלפון. כמעט נפלתי, הם לא דיברו ביניהם בכלל, לקחו את הטלפון הוציאו את האזניות, זרקו עלי את האזניות והתחילו לרוץ".
"התחלתי לצעוק ולקלל אותם עד שנעלם לי הקול לגמרי, נאלמתי לכמה דקות מרב הבהלה. כשהבנתי שאין אף אחד מסביב ושאני לא יכולה לצעוק התחלתי לרוץ, פחדתי שהם יחזרו אלי. בצד השני הבחנתי בזוג, רצתי אליהם וביקשתי מהם להתקשר מהסלולרי שלהם. הם הבינו שאני במצוקה ועזרו לי. הבחור התקשר למוקד העירייה, ניידת משטרה הגיעה ולקחה אותי לתחנת המשטרה. כל אותו זמן בכיתי והייתי מבוהלת".

"החוקר אמר שזה קורה בכל יום שישי בדיוק באותו אזור"

"אחר כך המשפחה שלי הגיעה לתחנה ונכנסנו לשיחה עם החוקר" המשיכה מור "סיפרתי לו את שקרה. הוא אמר לנו שזה קורה בכל יום שישי בדיוק באותו אזור. לשאלתנו מדוע אין ניידות או מצלמות, הוא לא ענה. לפני שהגעתי לבית גולמינץ ראיתי כמה ניידות בדרך אבל באזור הזה לא היו ניידות. עד היום לא השיבו לי את הסלולרי, כך שככל הנראה הגנבים עדין לא נתפסו".

"אני כל הזמן מסתכלת אחורה כדי לראות שאין אף אחד מאחורי, גם בתוך הבית שלי"

"ביום שהגענו הביתה עשינו קידוש והייתי מאוד מבוהלת, לא דיברתי עם אף אחד. לאחר ארוחת הערב המשפחה שלי שמה לב שאני עושה עיוותים עם הפה ועם האצבעות ביד ימין ורגל ימין שלי ממש רעדה. ניגשנו למר"מ, שם נאמר לי שזה כתוצאה מהטראומה שעברתי. לא ישנתי כל הלילה, אני כל הזמן מסתכלת אחורה כדי לראות שאין אף אחד מאחורי, גם בתוך הבית שלי".

מהמשטרה נמסר "האירוע מוכר ונמצא בחקירה".