הבשר שהושמד נתפס בשר החשוד כבשר טרף הבשר שהושמד | תמונה: הרבנות הראשית

במסגרת פשיטה שנערכה אתמול (רביעי) בנתניה, נתפסה תוצרת בשר ממקור בלתי מזוהה החשוד כטרף. גבריאל חג'ג': "מדובר בבשר פרטי לאירוע פרטי של הורי ואיני קשור לבית הורי בכל מקרה" 

במהלך הבדיקה נמצא כי חלק מהתוצרת שווקה תחת חסות אטליז "קצביה" באזה"ת הישן וכן על ידי המשווק גבריאל איכות הבשר מרחוב אונטרמן 

 

הבשר שהושמד | תמונה: רבנות נתניה

הפשיטה בוצעה ע"י אנשי היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות ברבנות הראשית לישראל, בשיתוף אנשי יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות, משרד הבריאות, השירות הוטרינרי ובסיוע משטרת ישראל.
הפשיטה בוצעה בביתם של משפחת חג'ג', בחסות צו בית משפט. נתפסה תוצרת בשר ממקור בלתי מזוהה החשוד כטרף ובכלל זה חלקי פנים, ספאק, שקדים ובשר צלעות כבשהבשר הושמד.

תעודת הכשרות נלקחה 

מבדיקה שנערכה על ידי מחלקת הכשרות ברבנות נתניה עולה כי במקביל לאטליז "קצביה", התקיים שיווק של תוצרת החשודה כטרף מישובים ערביים, תוך הכשלת הציבור אשר ביצע הזמנות דרכם.
עם היוודע המקרה, נדרש בעל האטליז להחזיר לאלתר את תעודת ההכשר ובמקביל זומן לשימוע בשל מעשיו.
מחלקת הכשרות ברבנות נתניה כינסה ישיבת חרום על מנת לברר את היקפי השיווק של האטליז והמשווק גבריאל ובמקביל יינתנו הוראות הלכתיות והנחיות באשר להכשרת כלים ללקוחות אשר נפלו בפח והשתמשו בתוצרת זו. נגד בעלי המקום ינקטו צעדים. 

גבריאל חג'ג' בתגובה

"אני נדהם ונסער לגבי מה שפרסמו, אודות העסק שאת כל זמני אני משקיע בו באהבה ומסירות. לאף אחד סיבה להיבהל מהפרסום הכושל הזה. רובכם מכירים אותי אישית, ויודעים שאני אדם דתי גם בלי תעודת הכשרות הזו. מצאו בבית הורי בשר לא מסומן, ההגדרה לא מסומן זה אומר שלא רשום עליו תוקף או מספר ייצרן, מדובר בבשר פרטי לאירוע פרטי של הורי ואיני קשור לבית הורי בכל מקרה! אין לזה קשר לעסק הפרטי שלי שעומד בו משגיח כשרות כהלכה. לא באו לבדוק את העסק ביסודיות ולא מצאו אצלי שום טעות הדברים יתבררו בהקדם" 

תודה לכל הלקוחות הנאמנים ועמכם הסליחה!
גבריאל חגג בעלים של גבריאל איכות הבשר.