מכת יתושים מכת יתושים בדרום נתניה יתושים בתקרת בית ברמת פולג

תושבי השכונות הדרומיות בעיר מתלוננים: "אנחנו תחת מתקפה", תושבת אחרת זועקת "עיריית נתניה היקרה, בקול זעקה ותחנונים אנא עשו משהו בהקשר של מכת היתושים הנוראית בפולג". עיריית נתניה: "לא ניתן לאתר כל מקור להתפתחות יתושים".

בשבוע האחרון סובלים תושבי השכונות עיר ימים ורמת פולג ממכת יתושים עוקצנית במיוחד באזורם.

יתושים בתקרת בית ברמת פולג

מדובר באלפי יתושים שתוקפים בשבוע האחרון את תושבי השכונות נשרומיות, מוקד הדגירה של חרקים מוצצי דם, היא ככל נראה, בריכות מים הסמוכות לבתי התושבים.
"המוני יתושים צמאי דם, עוקצים אותנו ואת ילדיי בכל יום, אנו תושבי השכונה מציפים אתכם ואת המוקד העירוני באינספור פניות בנושא ועדיין לא נעשה כלום" מספרת מיטל תובל תושבת רמת פולג ומוסיפה "יש לי חברים שגרים בפיתוח ובסביון עם המון בריכות מסביב והם אינם חווים את התופעה הזו".
תושב רמת פולג נוסף מציע בפייסבוק "במידה ותושבים רבים יתקשרו יציקו ויטרידו אותם (העירייה) בדיוק כמו שמטרידים אותנו היתושים העירייה תיפעל".

תגובת עיריית נתניה:

נציין כי כל פנייה המגיעה למוקד העירוני נבדקת ע"י נציג מהעירייה, על פי סדרי עדיפויות ותוכנית העבודה.
ולעצם העניין- העירייה תיתן מענה על ידי ניטור כל אזור ממנו מתקבלות תלונות אודות יתושים ותטפל בכל מקור, אולם חשוב להבהיר כי לא ניתן לאתר כל מקור להתפתחות יתושים ולפיכך, התושבים מתבקשים לוודא גם הם כי אין מקור מים או אדמה לחה באופן מיוחד בסמוך למקום מגוריהם.
נציין כי העירייה אך יזמה פרסום בנושא וקריאה לייבוש כל מקור של מים.