במהלך החודשים האחרונים ביצעו עובדי חברת חשמל בשרון עבודות מקיפות לחיבור של למעלה מ-50 מוסדות חינוך חדשים באזור השרון לרשת החשמל

פרויקט החזרה ללימודים, שהחל בחברת החשמל לפני כחצי שנה וצפוי להסתיים בימים הקרובים, כלל עבודות מקיפות לחיבור מוסדות לימוד חדשים וכן הגדלת חיבורי חשמל לגנים ובתי ספר קיימים.

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל : "עובדי חטיבת הלקוחות של חברת החשמל ריכזו מאמצים מיוחדים בחודשים האחרונים בכלל ובחודשי יולי אוגוסט בפרט, לחיבור ולהגדלת חיבורים למוסדות חינוך חדשים לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה. חברת החשמל ריכזה לקראת הקיץ בקשות רבות לחיבורים חדשים מהרשויות המקומיות ובהתאם תכננה את עבודות השטח כך שהחברה תעמוד ביעדים גם השנה. אנו מאחלים לילדי ישראל, שנת לימודים פורייה ומהנה".

ד"ר קובי יהב, מנהל מחוז הדרום (הכולל את המרחב שבין נתניה ועד אילת, למעט גוש דן): "אנו פועלים מסביב לשעון על מנת להעניק את השירות המיטבי לכל לקוחותינו. בתחומי מחוז הדרום חוברו לרשת החשמל במסגרת המבצע עשרות מוסדות חינוך חדשים – גני ילדים, מעונות, בתי ספר ומוסדות חינוך נוספים. התגייסנו בחודשים האחרונים לבצע עבודות מקיפות לחיבור מוסדות חינוך חדשים ולבצע הגדלות חיבור במוסדות חינוך אחרים – בקיצור ניכר של לוחות הזמנים ובריכוז מאמצים משמעותי ועמדנו באתגר המשמעותי. יישר כוח לעובדי המחוז ולכלל עובדי חברת החשמל בשרון, החל מחיבור המבנים לרשת ,דרך קבוצות חיבורים לבתים ,בודקי האזור וסיוע של צוות בודקים מחוץ לאזור ועובדי המשרד והתקנות המונים, בניצוחו של מנהל תיק הלקוחות על התגייסות של כל עובדי האזור והמחוז לשם פרויקט זה, הנחישות והביצוע האיכותי והמקצועי"

מיכה בן דוד, מנהל אזור רעננה ואהרון שיפר, מנהל אזור נתניה של חברת החשמל, מציינים את הקשר ההדוק של חברת החשמל עם הרשויות המקומיות ואת התיאום בביצוע העבודות במטרה לחבר לחשמל את מוסדות החינוך החדשים והגדלות החיבור למוסדות חינוך קיימים "אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות המקומיות – למען לקוחותינו המשותפים: התושבים"