מריים פיירברג | צילום: נתניה נט הוארך מעצרה של ראש העיר מריים פיירברג | צילום: נתניה נט

בית המשפט האריך את מעצרה של ראש העיר הגב' פיירברג איכר עד יום שלישי. השופט: "החשש האמיתי הקיים לשיבוש החקירה ככל שהחשודה תשוחרר"

בית משפט השלום בראשל"צ האריך היום (ראשון) את מעצרה של ראש העיר עד יום שלישי בחשד לקבלת שוחד בהיקפים של מיליוני שקלים.

מריים פיירברג | צילום: נתניה נט

פיירברג חשודה כי יחד עןם חבר המועצה הרב שמעון שר, לקחו שוחד מקבלנים בתמורה לקידום פרויקטים בעיר נתניה. אלי פיירברג, בעלה לשעבר של הגב' פיירברג, וצפריר פיירברג בנם, חשודים אף הם בקבלת שוחד. 

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה של פיירברג בשמונה ימים. עו"ד נתן שמחוני, בא כוחה של פיירברג מיקד את טיעוניו בדיון הנוכחי הן בהד התקשורתי החריג וחרושת השמועות שנפוצה סביב מעצרה של החשודה והשפעתם של אלו על החשודה, והן בהחלטת בית המשפט המחוזי ויישום החלטתו על ידי היחידה החוקרת.

השופט מיכלס טען בהחלטתו: "אני סבור שיש להורות על המשך מעצרה של החשודה. עם זאת, אני סבור שעל בית המשפט להמשיך ולעקוב מקרוב אחר התקדמות החקירה ובעניין זה מקבל אני את דברי ב"כ החשודה שאין להורות על הארכת מעצר ארוכה כפי שביקשה המבקשת" והאריך את מעצרה של הגב' פיירברג כראמור עד יום שלישי

בית המשפט שחרר היום את הקבלן אברהם תשובה למעצר בית למשך 15 ימים והאריך את מעצרו של צפריר פיירברג, בנה של ראש העיר בשלושה ימים נוספים.
מעצרם של עו"ד אברהם גוגיג והאדריכל גבי טטרו הוארך בארבעה ימים נוספים.