מחזוריות העיתונים הוצבו במקום מרוחק "ממתי מחזוריות נועדו לנוחות הזכיין?" מחזוריות העיתונים הוצבו במקום מרוחק
מחזוריות העיתונים שהוצבו ברחוב עמק חפר פינת איינשטיין רוכזו לאחרונה במפתיע במקום מרוחק, דבר המקשה על הדיירים הקשישים את הגישה אליה. לאחרונה, לאחר לחצים שהפעיל תושב הרחוב, שבה המחזורית למקומה, אך נראה כי אינה עומדת בתקן החדש. עיריית נתניה: "המחזורית החדשה עומדת בתקן"
עד לפני כארבעה חודשים יכלו תושבי רחוב עמק חפר בנתניה למחזר בקלות עיתונים ושלל סוגי נייר, עם הצבתה של מחזורית בפינת הרחובות עמק חפר ואיינשטיין.
אלא שאז חל במפתיע שינוי, והתושבים גילו שאותה מחזורית צורפה למחזורית קיימת והוצבה בצמוד אליה, בפינת רחוב התנאים – מרחק של כחצי ק"מ ממיקומה המקורי. 
חשוב לציין שהדבר הקשה מאוד על תושבי הרחוב, רובם קשישים, שאין באפשרותם לצעוד מרחק רב כל כך עם חבילות נייר כבדות עד מיקומה של המחזורית החדשה. 
"לאחר מאמצים איתרתי את הזכיין וביקשתי הסבר לפשר השינוי", מספר תושב הרחוב, אלי בן מרדכי. "להפתעתי הוא ענה ברוב חוצפתו כי יותר נוח לו לשים את המחזוריות יחד. עניתי לו שהנוחות עליה הוא מדבר נועדה עבורנו – ציבור משלמי המיסים, ולא עבורו, אך דבר לא השתנה. ממתי המחזוריות נועדו לנוחיותו של הזכיין?".

בעיית החתולים

במשך תקופה ארוכה פנה בן מרדכי לגורמים רבים בעיר, ללא הועיל, ורק לאחרונה, לאחר שאיים כי יפיץ את הסיפור בכלי התקשורת, הוחזרה המחזורית למקומה, אך כעת צצה בעיה חדשה. "המחזורית שהוצבה בעייתית", טוען בן מרדכי. "היא שונה מכלל המחזוריות בעיר ואינה עומדת בתקן החדש, כיוון שהיא בעלת פתח רחב לכל אורכה המאפשר כניסה של חתולות הממליטות בפנים את גוריהן. המחזורית החדשה היא ללא פתח, אלא בעלת מעין מחסום גומי המאפשר רק פתיחה ידנית. בשורה התחתונה, העירייה חייבת להציב מחזורית תקנית בעמק חפר פינת איינשטיין". 

תגובת העירייה

נציין כי מדובר במחזורית גדולה המכילה כ-1,500 ליטר ומאחר שהשימוש בה היה נמוך, הוחלט להזיזה למיקום אחר. בעקבות פניית תושבים להחזרת המחזורית הוצבה במקום מחזורית אחרת שהיתה במלאי. נדגיש כי המחזורית החדשה עומדת בתקן.