לקוחות מאוכזבים, לא ניתנו המתנות שהובטחו לקוחות מאוכזבים, לא ניתנו המתנות שהובטחו לקוחות מאוכזבים, לא ניתנו המתנות שהובטחו
לקוחות קניון עיר ימים יצאו מאוכזבים ביום שישי האחרון מקניון עיר ימים. בעוד הובטחו שלל מתנות לקנייה מעל 699 ש"ח, ללקוחות שהגיעו לאחר השעה 11:30 לא ניתנה האפשרות לבחור בין מגוון המתנות שפורסמו. מהנהלת הקניון נמסר: "ישנם מי שלא זכו ליהנות מהמתנות שכן אלו אזלו מהמלאי"
בפרסומים השונים לפני ראש השנה פורסם כי לקוחות הקניון יוכלו לבחור אחת מבין 3 מתנות שמציע הקניון
ע"פ הפרסומים יכלו הלקוחות לבחור בין שמיכת פליז, מארז טיפוח או מלחייה ופלפלייה חשמליות למגיעים מיום רביעי 28.9 ועד ליום ראשון 2.10. בפועל לקוחות שהגיעו ביום שישי עוד בבוקר, החל מהשעה 11:30 קיבלו תשובה שהשמיכה אזלה ולכן לא יוכלו לקבלה. לקוחות שחזרו עם מלחייה ופלפלייה חשמלית אותה קיבלו במתנה סיפרו לנתניה נט כי איכות המוצר היתה ירודה. "למרות שסיימתי את הקניות, נכנסתי לחנות נוספת וקניתי בגדים נוספים על מנת להגיע לסכום שייתן לי מתנה כי שפורסם, התאכזבתי מאוד כשהמתנה שהובטחה לי לא ניתנה" סיפרה נ' תושבת העיר. לקוחה אחרת הוסיפה "הגעתי בשעה 12:00 ולאחר שהמתנתי כעשרים דקות בתור, נתנו לי מלחייה ופלפלייה שאינם עובדים כראוי, נמאס שעושים צחוק מלקוחות ואומרים הכל על מנת לגרום לנו לקנות". גם אילנה, תושבת מרכז העיר התלוננה "הגעתי לקניון ביום שישי, סבלתי מתורים ארוכים בחנויות וכשהגעתי סוף סוף לקבלת המתנה נאמר כי השמיכה לא נשארה".
חדשות מקומיות - לקוחות מאוכזבים, לא ניתנו המתנות שהובטחו

מהנהלת הקניון נמסר בתגובה  

כמידי שנה גם השנה הציע קניון עיר ימים את מבצע ה"קנה וקבל" עם מבחר מתנות חג, כאשר כל קנייה על סך 699 ש''ח בחנויות הקניון זיכתה את הרוכש במתנה לבחירה. כבכל מבצע פורסם תקנון מקדים המציג את תנאי המבצע, ביניהם תאריכיו וכן שחלוקת המתנות תתבצע עד גמר המלאי. ישנם מי שלא זכו ליהנות מהמתנות שכן אלו אזלו מהמלאי. למרות זאת מתוך רצון טוב הוקצו וחולקו מתנות נוספות מעבר למחויב בתקנון. 
מתוך רצון לשיפור תמידי אנו מזמינים את קהל המבקרים לשוחח ולהעלות כל עניין בפני הנהלת הקניון בכל עת.