משליכים פסולת בשמורת פולג "קבלנים עושים בשמורה מה שהם רוצים" משליכים פסולת בשמורת פולג
זוכרים שסיפרנו לכם על כמויות הזבל ההולכות וגדלות בשמורת פולג? המצב לא ממש השתנה ואף החריף. חברת ועד שכונת רמת פולג, טלי מולנר: "השמורה הפכה לחצר האחורית". עיריית נתניה: "הנושא נבחן ע"י אנשי מקצוע למציאת פתרון קבוע"
ההתרעות לא עוזרות, גם לא הפניות התכופות לעירייה.
מגמת הפיכתה של שמורת פולג למזבלה עירונית רק הולכת ומתגברת, ועבור המטיילים בשמורה בכלל ותושבי שכונת רמת פולג בפרט, הפכה הזוהמה לדבר בלתי נסבל, אך בד בבד גם לעניין שבשגרה. 
חברת ועד השכונה והפעילה החברתית טלי מולנר, מתארת תמונת מצב עגומה: "הפסולת בשמורה פשוט עולה על גדותיה", אמרה. "תחילה אלתרו מן מחסום של גבעות חול ואיזו בטונדה, אבל פירקו אותה. בשורה התחתונה, נוסעים שם כמה מתושבי אודים, לצד קבלנים וגננים שרוצים לרוקן פסולת בניין או גינון, ובמקום להשכיר מכולה או לפנות את הפסולת לאן שצריך, הם מגיעים לשמורה ומרוקנים אותה שם. זה הכי פשוט, והם עושים שם מה שהם רוצים כי אף אחד לא מפריע להם או עוצר בעדם. שמורת פולג הפכה ממש לחצר האחורית ולנו, התושבים, קשה מאוד להתרגל לדבר כזה". 
מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "מינהל האכיפה עורך סיורים יזומים תכופים באזור ונרשמים דו"חות למשליכי הפסולת. נציין כי הנושא נבחן ע"י אנשי המקצוע למציאת פתרון קבוע".