תחנת הרכבת ספיר תחנת הרכבת בנתניה צפויה להיפתח ב-5 בנובמבר תחנת הרכבת ספיר
חרף התנגדות העירייה, צפויים רכבת ישראל ומשרד התחבורה להשיק את תחנת הרכבת ספיר ב- 5.11. המשתמשים מתבקשים להגיע לתחנה באמצעות התחבורה הציבורית בלבד, שכן העבודות על הסדרי החנייה והכשרת החניונים טרם הושלמו
רכבת ישראל ומשרד התחבורה ישיקו את תחנת הרכבת ספיר, שהוקמה בלב פארק התעסוקה והעסקים הדרומי – בשבוע הקרוב.


כפי שפרסמנו לראשונה בנתניה נט, הרכבת תפתח בשבוע הקרוב. מאז כניסתה של ראש העיר, מרים פיירברג-איכר לתפקידה, דרשה פיירברג ממשרד התחבורה לאשר לנתניה תחנת רכבת נוספת במטרה להגביר את הנגישות התחבורתית לנתניה ולהמשיך ולמנף את איזור התעסוקה ספיר, תוך כניסתן של חברות עוגן כלכליות נוספות לפארק התעסוקה. אלא שמועד השקת התחנה נקבע חרף התנגדותה של העירייה שסברה כי יש להשיק אותה רק בתום השלמת כל העבודות במתחם למען בטיחות התושבים והסדר התחבורתי.
אי לכך על ציבור המשתמשים ברכבת להגיע לתחנה באמצעות קווי התחבורה הציבורית בלבד ולא ברכב פרטי.
על פי סיכום שהגיעו אליו בזמנו ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, מ"מ, אינג'. אלי דלל ושר התחבורה, ישראל כץ, צפוייה הרכבת לבצע גם עבודות שדרוג ברחובות הסמוכים לתחנה ובהם: רחוב יד חרוצים, התרופה, הבונים ופינת רח' האמנות, בהשקעה כוללת של כ- 5 מיליון שקל.
עוד בתכנון – הקמת חניון נוסף ל– 500 כלי רכב מדרום לתחנת הרכבת, כך שבסה"כ יוכשרו במקום כ– 800 מקומות חנייה בעלות של כ– 7 מיליון שקל, הקמת מסוף ל– 25 אוטובוסים בעלות של כ– 3 מיליון שקל והכשרת שביל לאופניים.