אבי בן חמו, מנכ"ל העירייה פרידריך נגד בן חמו בישיבת המועצה אבי בן חמו, מנכ"ל העירייה
בישיבת מועצה סוערת העלה חבר המועצה, חיים פרידריך, הצעה להדיח מתפקידו את מנכ"ל עירייה, אבי בן חמו, בין השאר לטענתו עקב כישלונו למצוא משקיע למכבי נתניה ואירוח מכבי תל אביב באצטדיון. בשל רוב מכריע הצעתו לא הועלתה לדיון. העירייה: "מדובר בטענות אישיות וחסרות בסיס" 
בישיבת מועצה סוערת שנערכה בשבוע שעבר בעיריית נתניה, העלה חבר המועצה חיים פרידריך הצעה לסדר היום לפטר את מנכ"ל העיריה, אבי בן חמו.
העילה לבקשה, כך על פי פרידריך, הינה בין השאר בשל כישלונותיו לכאורה של בן חמו בפרשת מכבי נתניה, לה נטען כי עליו היה למצוא משקיע, וכן הסכמתה של העירייה לארח באצטדיון את קבוצת מכבי תל אביב, דבר הגורם, לטענת פרידריך, עוול לתושבי קריית השרון, ולבעיות חניה קשות בסביבת האצטדיון בשל הגעתם דרך קבע למשחקי הקבוצה של כ-12 אלף צופים. 
חברי המועצה, ברוב מכריע של 20 נגד 2, קבעו כי אין לדון בהצעה והורידו אותה מסדר היום.

"מודעים לאי הנוחות"

מעיריית נתניה נמסר בתגובה לדברים: "ראשית נציין כי מדובר בהעלאת טענות אישיות וחסרות בסיס כלפי מנכ"ל העירייה, הפוגעות בשמו הטוב ואשר פורסמו והועלו בתקשורת עוד בטרם עמדה לזכותו האפשרות להגיב עליהן. כמו כן אנו עדים לתמיכה גורפת של חברי המועצה ובכירי העירייה והעומדת בראשה בפועלו ותפקודו של המנכ"ל. להלן התייחסותנו לגופו של עניין לנושאים שהועלו -משקיע לקבוצת הכדורגל מכבי נתניה – מנכ"ל העירייה פעל ופועל לשיקומה של מכבי נתניה. במסגרת הליך איתור משקיע, פנה גורם שהציג עצמו כמשקיע פוטנציאלי, בליווי גורמים מקצועיים שהציגו עצמם כבכירים בדימוס במשטרה ובצבא, אך לאחר בדיקת הרקע המקצועי עלה חשד שמדובר בנוכל והמו"מ הופסק מידית והגורם נעצר והוגש כנגדו כתב אישום.
-מכבי תל אביב - תמוה שיש גורמים המתנגדים להבאת קבוצות פאר לאצטדיון בעיר, ובכך למנוע מקהל שוחרי הספורט ליהנות מתצוגות ספורט מבלי להרחיק לערים אחרות.
ההסכם עם קבוצת מכבי תל אביב לווה בעבודה מקצועית יסודית של בכירי אנשי המקצוע המתמחים בנושא והובא לדיון אצל מר פרידריך אשר אישר זאת במסגרת תפקידו כיו"ר הישיבה בחברה למען הספורט בנתניה.
אנו מודעים לאי הנוחות שנוצרה לחלק מתושבי השכונה הסמוכה ומנכ"ל העירייה פועל עם הצוותים המקצועיים והמשטרה כדי למצוא פתרונות תחבורתיים שיקלו את הבעיה בימי המשחקים.
נבהיר כי לא ניתן אישור להחנות רכבים על מדרכות ו/או במקומות המסומנים באדום לבן, ובוודאי שלא ניתן אישור לחנות במקומות החוסמים חניות של בעלי דירות".
 
חזרה לראש הדף