ד"ר ארבל עבודת מחקר של לניאדו זוכה להכרה מדעית ד"ר ארבל

עבודת מחקר לבחינת תהליכי העברה לבדיקת C.T ישירות מהמחלקה לרפואה דחופה בלניאדו הוצגה בכינוס ה-23 של החברה הישראלית לאיכות ברפואה וזכתה במקום השלישי

 

עבודת המחקר שבוצעה ע"י מנהל המיון ד"ר עופר ארבל וגב' רננה שטרן, אחות במחלקה, זכתה לדירוג של מקום שלישי בכנס החברה הישראלית לאיכות ברפואה.

ד"ר ארבל

העבודה בדקה מהם הגורמים המשפיעים על הכנסת מטופלים לבדיקתC.T במהירות הגבוהה ביותר. בדיקת C.T מהווה גורם משמעותי באבחון מדויק של מקור המחלה/ הטראומה ממנה סובל המטופל וזמינות מהירה של הבדיקה יכולה להשפיע באופן דרמטי על הטיפול.
במהלך חודש שלם נסקרו 104 מקרים של מטופלים שהגיעו לחדר המיון בלניאדו וקיבלו הפנייה לבדיקת C.T
עבודת המחקר מדדה את פרק הזמן שחלף החל מרגע חתימת הרופא במיון על ההפניה לבדיקה ועד שהמטופל נכנס בפועל לבדיקה. פרק הזמן הממוצע שנמדד הינו כ-64 דקות. ד"ר ארבל וגב' שטרן גיבשו מסמך המלצות לשיפור וייעול נוספים בתהליך והציגו את ההמלצות להנהלת לניאדו. בנוסף, גובשו נתוני המחקר בפוסטר מיוחד שהוצג בכינוס ה-23 של החברה הישראלית לאיכות ברפואה. הפוסטר זכה להערכה רבה בקרב השפוטים בתחרות ונבחר למקום שלישי מתוך 190 פוסטרים המסכמים עבודות מחקר שהוצגו בכנס.
ד"ר ארבל אומר כי "אני שמח על הזכייה במקום שלישי. עבודת המחקר מעידה על הנכונות שלנו לבדוק את עצמנו באופן שוטף, לשפר ולייעל את תהליכי העבודה הפנימיים בחדר המיון. ראויה לציון המסירות של גב' רננה שטרן שהובילה ביחד איתי את התהליך, אני מאמין שקהל המטופלים יהנה מתוצאות המחקר שביצענו בהקדם".