כנס הפורום הציבורי כנס הפורום הציבורי – כפרי הנוער והפנימיות בישראל מנהל כפר הנוער "הדסה נעורים" ועינת רייך, ראש אגודת הידידים של כפר הנוער "הדסה נעורים"
ביום שלישי שעבר התקיים הכנס השנתי של הפורום הציבורי – כפרי הנוער והפנימיות בישראל בסימן הצדעה לכח האדם בכפרי הנוער
מטרת הכנס הייתה להדגיש את חשיבותם של כפרי הנוער והפנימיות כמסגרות חינוכיות וטיפוליות משמעותיות למען צמצום הפערים בחברה הישראלית.

נתן ביטון, מנהל כפר הנוער "הדסה נעורים" ועינת רייך, ראש אגודת הידידים של כפר הנוער "הדסה נעורים"

בין המשתתפים בכנס היו גם נתן ביטון, מנהל כפר הנוער "הדסה נעורים" ועינת רייך, ראש אגודת הידידים של כפר הנוער "הדסה נעורים".
הכנס השנה התקיים בהצדעה לכח האדם בכפרים שמהווים עולם ומלואו עבור חניכי הכפרים. במהלך הכנס במהלך הכנס התקיימה מחווה מיוחדת לעובדי כפרי הנוער והפנימיות ברחבי הארץ ובמסגרת זו הם סיפרו מעל בימת האירוע את הרגעים המרגשים והמיוחדים שחוו בכפרי הנוער במהלך שנות עבודתם.
אבי נאור, יו"ר ומייסד הפורום הציבורי ציין מעל בימת האירוע כי "הארוע הזה הוא מפגן הוקרה של שליחותם של צוותי החינוך בכפרי הנוער והפנימיות. תפקידנו הוא לאפשר לכם לתת לילדים את כל הכלים כדי ללוות אותם לעתיד מוצלח בכדי שיוכלו להשתלב בחברה הישראלית כבוגרים. כפרי הנוער והפנימיות צריכים להיות על מפת סדר היום הציבורי לצמצום הפערים בחברה ובחינוך. שיתוף פעולה בין המדינה לפילנתרופיה ולחברה האזרחית יבטיח קידום משימות לאומיות ושיפור פני החברה. עם זאת המדינה היא זו שצריכה להוביל".

עוד השתתפו בכנס: שר החינוך נפתלי בנט, שר הרווחה והשירותים החברתיים חיים כץ, אבי נאור – יו"ר ומייסד הפורום הציבורי, ח"כ אלי אלאלוף (כולנו), ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד), סגן שר הפנים משולם נהרי (ש"ס), ח"כ יעקב מרגי (ש"ס), רבקה לזובסקי יו"ר ויצ"ו העולמית, ג'ף קיי המשנה לנשיא הקרן לידידות, כב' השופטת (בדימוס) סביונה רוטלוי, שמואל אבואב יו"ר קרן נאור ועוד.