הוטרדה מינית והואשמה כי סובלת מהזיות הוטרדה מינית והואשמה כי סובלת מהזיות הוטרדה מינית והואשמה כי סובלת מהזיות | אילוסטרציה:fotolia

אחות הוטרדה מינית תוך שימוש באלימות ואף נזקקה לסיוע מעובדת אחרת כדי שתסייע לה להרחיק את המטריד. החשוד בהטרדה: "יש לה הזיות מהכדורים שנוטלת". בית המשפט החליט כי אין לו הכלים להכריע בין הגרסאות ופסק "צו הדדי האוסר על הצדדים ליצור קשר"

בית משפט השלום בנתניה ביטל בשבוע שעבר צו מניעת הטרדה מאיימת, לפיו איש צוות במוסד רפואי באזור השרון לא יוכל להגיע למקום עבודתו מאחר שנחשד בהטרדה מינית כלפי אחות רפואית באותו מוסד.

 אילוסטרציה: fotolia

סגנית נשיא השופטת חנה שניצר זאגא, החליטה השבוע לבטל צו מניעת הטרדה מאיימת, לפיו איש צוות במוסד רפואי שנחשד בהטרדה מינית לא יוכל להגיע למקום עבודתו.

האחות טענה "הוטרדתי מינית ואף הותקפתי ...הגשתי תלונה במשטרה...במהלך אותו מקרה אליו התלוננתי התנהל באלימות אף נזקקתי בסיוע של עובדת אחרת כדי להרחיק אותו ממני. בעקבות האירוע חשתי ברע ונזקקתי לפנות לרופאה לקבל כדורי הרגעה".

איש הצוות, שיוצג בבית המשפט על ידי עו"ד אלעד בוסקילה ועו"ד יוסף יצחק, ממשרדו של ד"ר ניסן שריפי טען "מעולם לא הטרדתי אף אדם, לא הטרדה רגילה ולא הטרדה מינית, ובוודאי שמעולם לא ביצעתי כל מעשה מגונה. אין לי כל עבר פלילי. המתלוננת מנסה להכפיש את שמי במסגרת סכסוך עבודה או מניע זר שאינני יודע פישרו (אולי חפצה להכניס מישהו אחר ממקורביה במקומי בתקן שלי).יתכן גם כי היא הוזה הזיות עקב תרופות קבועות שהיא מקבלת. הנני עובד...כבר מזה כ- 16 שנה ומעולם לא נשמעה תלונה כלשהיא כנגדי. להיפך, קיבלתי רק שבחים מהממונים עלי.

אני מדגיש: אין כל ממש בתלונה הנ"ל ועובדה שהמשטרה עצמה לא ביקשה להאריך את ההגבלות כנגדי לאחר ששמעה את גירסתי ונחקרתי במשך שעות ארוכות (מעולם לא נעצרתי שכן גירסתי ניתנת לאימות על ידי מצלמות האבטחה בבית החולים)". עוד הוסיף כי ישמח מאוד "באם כב' בית המשפט יורה למתלוננת להתרחק ממני ואני אפילו אשמח באם נשובץ במחלקות שונות או, לכל הפחות, במשמרות שונות".

כאמור, בית המשפט קיבל את טיעוני הסנגורים ממשרד ד"ר שריפי ופסק כי " אין לו הכלים להכריע בין הגירסאות העובדתיות השונות ואף לא הסמכות לדון בסכסוך ביניהם. מן הראוי לפתור כל סכסוך בדרכי נועם ובהעדר הסדר, לפנות בהליך מתאים לפורום המוסמך. יחד עם זאת ובנסיבות ניתן צו הדדי האוסר על הצדדים ליצור קשר כלשהו עם הצד שכנגד ולהימנע במידת האפשר מפגיעה בשגרת החיים של הצד שכנגד".