התחזרה לצפריר פיירברג | תמונה: פייסבוק, צפריר פיירברג חשד: התחזה לבנה של ראש העיר נתניה ועקץ התחזרה לצפריר פיירברג | תמונה: פייסבוק, צפריר פיירברג

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך הבוקר (שני) את מעצרו של חיים מהרבנד בן 41, עבריין הונאה, אסיר בכלא השרון, החשוד כי התחזה טלפונית לבנה של ראש העיר נתניה ואסף כספים ממכרי משפחתה כתרומה לאחר שטען כי "אמו" במצב כלכלי קשה

האסיר נעצר לחקירה בשבוע שעבר על ידי חוקרי הונאה של משטרת ישראל, ומעצרו הוארך לשבעה ימים נוספים. 

התחזרה לצפריר פיירברג | תמונה: פייסבוק, צפריר פיירברג

על פי החשד, בעת מעצרם של ראש עיריית נתניה מרים פיירברג ובנה צפריר בחודש ספטמבר, התחזה מהרבנד לצפריר פיירברג והתקשר למכרים, בני משפחה וחברים של משפחת פיירברג, הזדהה בטלפון כצפריר פיירברג, טען כי הם נמצאים במצוקה כלכלית והוסיף כי יגיע נהג מונית ויאסוף מהם את כספי התרומה, שכן אינו יכול להגיע בעצמו לאסוף את הכסף.

על פי החשד, לאחר למעלה מעשרים ניסיונות פניה למכרים, בחמישה מקרים הצליח החשוד להשיג אלפי שקלים כ"תרומה".

בחודש נובמבר התלוננה ראש העיר מרים פיירברג כי מישהו פנה למכריה, התחזה לבנה צפריר וביקש להתרים עבורה כספים בזמן שהיתה במעצר בגין החשדות לפרשת השוחד בעיריית נתניה.

חקירתו של מהרבנד בחשד להתחזות כאדם אחר במטרה להונות, קבלת דבר במרמה וקשירת קשר לביצוע פשע, נמשכת. מהרבנד מרצה חמש וחצי שנות מאסר בגין הונאה מתוחכמת בכרטיסי אשראי. מעצרו כאמור הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה לשבעה ימים נוספים.