מכולת הסיגריות שנתפסה שלושה חשודים נעצרו בהברחת ענק של מכולת סיגריות מכולת הסיגריות שנתפסה

שלושה חשודים, בינהם תושב נתניה, חשודים בהברחת ענק של מכולה המכילה סיגריות. החשודים הצהירו כי מדובר במכולה מכילה כוסות זכוכית. באה כוחו של החשוד תושב נתניה: "הוא לא הבעלים של הסיגריות. אפילו לא ידע שקיימות שם" 

מעצרם של החשודים הוארך בבית משפט השלום בראשל"צ עד לתאריך 27.3

לבקשת מחלקת חקירות מכס ומע"מ תל-אביב והמרכז נעצרו בחמישי האחרון שלושה חשודים, בינהם תושב נתניה, המעורבים בהברחת מכולת סיגריות לישראל תוך התחמקות מתשלום מס בהיקף של מיליוני שקלים תוך הצהרה כי מדובר ביבוא של כוסות זכוכית. 

כמצוין בבקשות המעצר, היבוא בוצע על ידי חברת מעגל לבונה סחר ושיווק בע"מ. המכולה, בהתאם למסמכי היבוא אמורה היתה להכיל כוסות זכוכית, אולם, לא כך היו פני הדברים. ב-22.3.17 יצאה המכולה מנמל אשדוד ובדרכה לפריקה במחסן בבקה אל גרביה. צוות שוטרים וחוקרי המכס פשטו על המחסן בשעת הפריקה, שבוצעה בנוכחות החשודים, ואז התברר כי רק מקצתה הכילה ארגזים של כוסות זכוכית ומרביתה של המכולה, בגודל 40 רגל, הכילה סיגריות מוברחות.

מהחקירה עד כה עולה כי החשודים פעלו יחדיו והבריחו סיגריות לישראל תוך התחמקות מתשלום המס בהיקף של מיליוני שקלים.

באה כוחו של החשוד תושב נתניה טענה בחקירה: "מדובר באדם מאוד נורמטיבי שמסביר את מעורבותו באופן מלא עם אותה מכולה. מסביק ש"התלבשו" לו על המכולה, ניצלו את החברה שבאמצעותה ניסה לייבא כוסות בשביל להבריח סיגריות, כאשר הוא לא הבעלים של אותן סיגריות. אפילו לא ידע שקיימות שם"

מעצרם של החשודים הוארך כאמור בבית משפט השלום בראשל"צ עד לתאריך 27.3