בניינים ששופצו על ידי חל"ת שיפוץ חזיתי: ח.ל.ת שיפצה למעלה מ-150 בניינים בנתניה בניינים ששופצו על ידי חל"ת
בניינים רבי קומות בעיר עברו שדרוג במטרה לרענן את השכונות הוותיקות ולשפר את איכות החיים של התושבים. סגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל סיידון: "ניהול השיפוץ על ידי ח.ל.ת פותר את רוב הקשיים"
פרויקט שיפוץ החזיתות שמבצעת עיריית נתניה באמצעות ח.ל.ת (החברה לפיתוח נתניה בע"מ) ממשיך לקרום עור וגידים, כאשר נכון להיום שופצו למעלה מ-150 בניינים ברחבי העיר.
יש לציין כי מועצת העיר מאשרת מדי שנה תקציב כדי לממן את הריבית על הכסף להלוואות שנוטלים הדיירים. בנוסף, במסגרת זו מקבלים הדיירים סל של הטבות ותמריצים לעידוד שיפוץ הבית המשותף הכולל ייעוץ של אנשי מקצוע וליווי צמוד של החברה מתחילת הפרויקט ועד לסיומו וקבלת התוצר המוגמר – חזית בניין חדשה ושובת עין. יש לציין כי מדובר בהליך משלים להתחדשות במרכז העיר הוותיקה. 

שיפור מתמיד

מי ששבעת רצון מתוצאות הפרויקט היא ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, ששמחה על ההיענות של התושבים שלקחו חלק בפרויקט – חלק בלתי נפרד מהתפתחותה והתחדשותה של נתניה, המשפר באופן מתמיד את חזות פני העיר ואת איכות החיים בה באמצעות יצירת סביבה נעימה עבור התושבים והמבקרים. 
סגנית ומ"מ ראש העיר, עו"ד שירי חגואל סיידון, המשמשת גם כיו"ר דירקטוריון ח.ל.ת, אמרה: "ניהול השיפוץ על ידי ח.ל.ת פותר את רוב הקשיים הכרוכים בניהול השיפוץ על ידי ועד הבית, החל מהשגת הסכמת הדיירים, ניהול ההתקשרות מול הקבלן על כל המשתמע מכך, שמירה על איכות העבודה וסטנדרטים גבוהים. בנוסף, אנו יוזמים פניות לדיירים בשכונות וברחובות הזקוקים לשיפוץ". 

70% הסכמה

חשוב לציין כי לצורך בצוע השיפוץ נדרשת הסכמה של כ-70% מדיירי הבניין – הסכמה אותה מסייעת ח.ל.ת להשיג. כמו כן, במקרים בהם דיירים בודדים מסרבים לקחת חלק בשיפוץ, מעניקה העירייה באמצעות ח.ל.ת את הסכום הנדרש להשלמת השיפוץ ובמקביל מסייעת לדיירים לתבוע מאותם סרבנים את עלות השיפוץ".