הפגנה מול ביתו של שר החינוך | צילום: מי גל אבינועם, אודי שרעבי, הנהגה הורית אבן יהודה עשרות הפגינו מול ביתו של בנט "אנחנו לא שקופים" הפגנה מול ביתו של שר החינוך | צילום: מי גל אבינועם, אודי שרעבי, הנהגה הורית אבן יהודה

בעקבות הקצאת הסעות התלמידים לטובת ההילולה במירון, מחו עשרות הורים וילדים מאבן יהודה מול ביתו של שר החינוך והודיעו על השבתת שלושה בתי הספר מחר
עשרות הורים וילדים הפגינו היום (שבת) אחר הצהריים מול ביתו של שר החינוך בנט.

הפגנה מול ביתו של שר החינוך | צילום: מי גל אבינועם, אודי שרעבי, הנהגה הורית אבן יהודה

בעקבות ההודעה של משרד התחבורה, שנובעת מההחלטה של משרד החינוך על דחיית חופשת ל"ג בעומר, הנהגת ההורים של היישוב אבן יהודה הודיעה על השבתת הלימודים מחר (יום א') בשלושה בתי ספר וכן ארגנה בהתראה קצרה הפגנה שקטה מול ביתו של שר החינוך.

"אנו מודעים לקושי הרב שהדבר יוצר, אבל עלינו להעביר מסר ברור ותקיף שילדינו לא אזרחים סוג ב' ולא ניתן לפוליטיקה הצינית של שר החינוך נפתלי בנט לעבור ללא מחאה" אמרה מי גל אבינועם, חברת הנהגת ההורים באבן יהודה. עוד ציינה אבינועם את ניסיונותיו של ראש המועצה לסייע במציאת פתרונות להסעות "חשוב לציין שמליל אמש ראש המועצה המקומית אבן יהודה אבי הררי עושה את כל המאמצים על מנת לנסות למצוא פתרון להסעות. הוא פנה לכל חברות ההסעות ולישובים סמוכים על מנת לספק לנו הסעות ללא הצלחה, ואנו מודים לו על המאמץ הזה".

ההורים והילדים הניפו שלטים שבהם נכתב בין היתר: "ילדי אבן יהודה לא שקופים", "קברי צדיקים חשובים יותר מבית הספר?" "יש ילדים בס"ד ויש ילדים בצד" ו"אנחנו לאט נגד דתיים אנחנו נגד כפייה דתית'".

בתי הספר שיושבתו מחר הם הדסים, בית אב"י ובכר.