קייטנות גני ילדים 1 מיליון שקל לסבסוד קייטנות גני הילדים קייטנות גני ילדים

הקייטנות העירוניות לילדי הגן יוזלו החל מהקיץ הקרוב. ראש העיר מרים פיירברג איכר "אני מאמינה כי בכך נעניק לילדי העיר מענה מיטבי, שיאפשר הזדמנות שווה לכל הילדים מכל רחבי העיר והשכונות, להשתלב בקייטנות השונות והמגוונות שאנו מציעים."

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, בשיתוף מנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, החליטה להקצות מיליון שקל מהתקציב העירוני לטובת סבסוד קיטנות גני הילדים.

הקייטנות העירוניות לילדי הגן יוזלו, כך שעלות קייטנה מהשעה 7.30 ועד 13.30 תסתכם ב - 1,196 שקל ומהשעה 7.30 - 16.30 - ב- 1,895 שקל בלבד. ההחלטה נועדה להקל כלכלית על ההורים העובדים, אשר חופשות ילדיהם אינן מסונכרנות עם חופשותיהם. 

מדובר בהחלטה גורפת הנוגעת לכל ילדי הגן שתינתן ללא כל בירוקרטיה ופרוצדורה. החידוש הוא במתן ההנחה לכולם מתוך רצון להקל בנטל של מעמד הביניים והרצון לסייע לכל ההורים העובדים. חשוב להדגיש שלצד ההנחות הללו יקבלו ילדים ממשפחות מוחלשות הנחות נוספות.

ראש העיר, מרים פיירברג – איכר , הדגישה כי היה חשוב לה שהוזלת הקייטנות לא תבוא על חשבון איכות התכנים, ימי השיא והפעילויות שייערכו בה וכמובן לא על חשבון הארוחה שתוגש לילדים, אשר תהיה בהנחיית תזונאית מוסמכת. כמו כן תתפרש הקייטנה על פני 22 ימי יולי, בהשוואה ל– 20 ימים בשנה החולפת.