ארכיון | תמונה: עמותת אור ירוק איך פותרים את מצוקת הדו"חות בבית יהושע? ארכיון | תמונה: עמותת אור ירוק
תושבי נתניה ספגו לאחרונה דו"חות רבים באזור תחנת הרכבת בית יהושע. בעקבות פניות שקיבל, יפנה אלי דלל לראש המועצה האזורית חוף השרון בבקשה שלא תהיה אכיפה יזומה במקום
בניית החניונים סביב מתחם תחנת הרכבת ספיר בעיצומם, אבל בינתיים סובלים תושבי נתניה ממצוקת חנייה בתחנת הרכבת בית יהושע – מצוקה שעולה להם פעמים רבות לא מעט כסף.

ארכיון | תמונה: עמותת אור ירוק

תושבים רבים התלוננו לאחרונה על כך שספגו דו"חות במקום בסך 250 ש"ח עקב חנייה באדום לבן או במקומות אחרים שאינם מורשים, פשוט כי לא נותרה להם כל ברירה אחרת.

סיוע מהחוף?

חשוב להדגיש שאותם דו"חות בבית יהושע הינם של המועצה האזורית חוף השרון ואינם שייכים לעיריית נתניה. עם זאת, בעקבות פניות שקיבל, צפוי סגן ומ"מ ראש העיר, אלי דלל, לפנות בתחילת השבוע הבא לראש המועצה האזורית חוף השרון, אלי ברכה, על מנת לבקש להתחשב בתושבים בכל הקשור לדו"חות, זאת עד אשר תושלם בניית החניונים בספיר.
"ישנה מצוקת חנייה קשה מאוד בתחנת הרכת בית יהושע", אמרה תושבת נתניה והפעילה החברתית טלי מולנר. "מרבית המשתמשים ברכבת ובחנייה הם תושבי דרום העיר שנאלצים בלית ברירה לחנות את רכבם בכל מקום אפשרי במגרש החנייה. מועצת חוף השרון מנצלת את המצב ומעשירה את קופתה על ידי מתן דו"חות מדי יום. אני פונה לאלי דלל להפעיל לחץ על ראש מועצת חוף השרון ולבקש שעד שעיריית נתניה תסיים את בניית החנייה ברכבת ספיר תימנע המועצה ממתן דו"חות בבית יהושע".  

"נעשה מאמץ להקל על התושבים"

"פניתי לראש מועצת חוף השרון גם בעבר והייתה היענות, ובהחלט נעשה מאמץ כדי להקל על התושבים באזורים בהם החנייה לא מפריעה לתנועה", אמר דלל. "עם זאת, בעבר התקבלו תלונות מחברת האוטובוסים בגלל שרכבים חונים הפריעו להם לעבור. יש לעודד תחבורה ציבורית ואני פונה לנהגי הרכבים הפרטיים שיעשו מאמץ לחנות במקומות שלא יפריעו לה להתנהל כסדרה. חשוב לזכור שאפשר לבקש שלא תהיה במקום אכיפה יזומה, אבל ברגע שמישהו מזמין משטרה זה כבר לא בידיים של אף אחד".