האטרקציות המתוכננות בנתניה "הנכס העיקרי שלנו הוא הים והכל סובב סביבו" האטרקציות המתוכננות בנתניה
מסעדת שף מרחפת בגובה 50 מ', מגלשות ענק, סירות טורנדו ובננות. האטרקציות החדשות כבר בדרך לחופי נתניה. חבר המועצה יוסי דורון: "יש לנו 16 ק"מ של חוף יפה וצריך להרים אותו לגבהים חדשים"
עצמו לרגע עיניים ונסו לדמיין את חופי הים של נתניה, בהם פולג, הרצל וסירונית, מתמלאים בשלל אטרקציות שישוו להם תחושת חופש שמתקבלת באילת, או אפילו בפארק מים אירופי.
בנג'י, מסעדת שף מרחפת, מגלשות ענק בתוך מי הים, בננות וסירות טורנדו מתנגשות הם רק חלק מהאטרקציות אותם מעוניינים לפתח בעיריית נתניה לקראת חודשי הקיץ הלוהטים שבפתח. 

תיירות מוגברת

מי שעומד בראש היוזמה הוא חבר המועצה הממונה על החופים, יוסי דורון. "אני עובד כבר תקופה על מנת להביא אטרקציות מגוונות לחופים היפים של נתניה", הוא מספר. "השאיפה שיהיה כאן משהו חדש שיגביר את התיירות וייתן עוד טעם טוב לבוא לנתניה. יש לנו 16 ק"מ של חוף יפה וצריך להרים אותו לגבהים חדשים עבור הילדים, המבוגרים והתיירים". 
דורון מקפיד להבהיר כי כל יזם שייקח חלק בפרויקט יעשה זאת על חשבונו ובמימונו המלא. "הנכס העיקרי שלנו הוא הים", הוא מסכם. "הכל סובב סביבו, הנדל"ן והעסקים. המטרה היא לאפשר פעילויות מהנות ומגוונות במחירים שפויים ואני מאוד מקווה שבקרוב נוכל לצאת לדרך כדי שתושבי העיר יוכלו ליהנות מהן כבר בקיץ הקרוב".