גוש הבטון ברמת פולג מגוש בטון מכוער לפסל סביבתי גוש הבטון ברמת פולג
תושבי פולג עיר ימים לא הבינו מדוע רמפת בטון "תקועה" להם באמצע השכונה. פנייה יזומה של טלי מולנר הובילה להחלטה לצפות את הבטון בפסיפס אמנותי של אירוס הארגמן
הרמזור החדש בצומת הרחובות בני ברמן ועוזי חיטמן להגברת הבטיחות משרת היטב בחודשים האחרונים את תושבי השכונה.
מה ששירת אותם קצת פחות, הוא גוש בטון כעור, מעין רמפה, שהוצבה במקום. 

מסוכן לילדים

כבר בדצמבר שעבר פנתה לעירייה תושבת רמת פולג והפעילה החברתית טלי מולנר, וביקשה הסברים לגוש הבטון במקום. "זו רמפה מכוערת שפשוט לא קשורה לשום דבר", אמרה מולנר. "מעבר לזה היא גם מסוכנת וילדים שמחליקים במקום על סקטים או רוכבים על אופניים יכולים היו להתנגש בה". כאפשרות לפתרון, הציעה מולנר לצפות את הגוש בפסיפס אמנותי. "יש כבר עבודה טובה שעשו באופן דומה עם השלט 'ברוכים הבאים לרמת פולג' בכניסה לשכונה וחשבתי שפסיפס הוא הדבר היחיד שיכול להציל את המצב", היא מוסיפה. 

הפרחים לרג'יניאנו

זה אמנם לקח זמן, אבל בסופו של דבר הוחלט להרים את הכפפה, ובעוד כחודש יותקן על הקיר פסיפס אמנותי של אירוס הארגמן שישנה את פני השכונה. מי שהוקדה על המלאכה היא אמנית הפסיפס המקומית נירה בן דוד. 
"בסוף יולי יהפוך גוש הבטון המכוער הזה לפסל סביבתי", מברכת מולנר. "ראש אגף רובעים ושכונות, אורנה רג'יניאנו, נתנה את ברכת הדרך, קיבלה את הרעיון בזרועות פתוחות ועשתה הכל כדי לקדם אותו. אני מודה לה מאוד וליו"ר ח.ל.ת שירי חגואל סיידון על אימוץ הרעיון ושיתוף הפעולה. תודות מגיעות גם לנשות הקהילה בפולג, למכבי צעיר ולמתנדבים ממתנ"ס דורה שלוקחים חלק בעבודה".