תמונה: פייסבוק   הזמר אמיר פיי גוטמן הלך לעולמו תמונה: פייסבוק

הזמר אמיר פיי גוטמן, תושב נתניה, הלך לעולמו לאחר יממה בה נאבק על חייו, והוא בן 41

פיי גוטמן טבע אתמול בסמוך לחוף עתלית, עת שחגג שנה לגילוי כי אינו חולה סרטן.

תמונה: פייסבוק  

הזמר אמיר פיי גוטמן, תושב עיר ימים בנתניה נפטר היום (ראשון) בבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא בן 41. גוטמן הותיר אחריו בן זוג, ינאי פרישר, ובנם המשותף רוי בן ה-4.

פיי גוטמן טבע אתמול בצהריים (שבת), לאחר שבילה סוף שבוע בחוף לא מוכרז סמוך לעתלית. גוטמן נכנס למים יחד עם ידידתו מיכל אמדורסקי ואחייניתו בת החמש, שחר. גל סחף את השלושה וגולשים הצילו את הבנות. פיי גוטמן אותר מאוחר יותר והובהל לבית החולים לאחר חמישים דקות בהן היה ללא דופק והוא במצב אנוש.

מיכל אמדורסקי ידידתו ציינה בפייסבוק שלה "היינו בחוף בעתלית הים אכזרי היום- גלים, סחף ובורות. אמיר נכנס עם אחייניתו שחר למים, ותוך שניה הם נסחפו. הוא החזיק את האחיינית מעל הים כדי שלא תטבע, והגיע לאפיסת כוחות. ג'פרי בעלי ועוד שני בחורים עם גלשנים נכנסו למים כדי להוציא אותם. אמיר בלע הרבה מים, ושחר גם. היא בסדר ונמצאת כרגע במיון, והוא מונשם".

ביממה  האחרונה נאבק גוטמן על חייו, לפני כשעתיים נמסר מבית חולים רמב"ם כי אפסו סיכוייו לחיות וכעת נמסר מבית החולים "הנהלת רמבם מודיעה בצער רב שלמרות כל המאמצים הרפואיים נקבע מותו של אמיר פרישר גוטמן. תנחומינו למשפחה".