תמונה: אינסטגרם   הלוויה לבנה לאמיר פרישר גוטמן תמונה: אינסטגרם

הלוויתו של הזמר אמיר פרישר גוטמן, תתקיים מחר (שלישי) בשעה 18:00 בנתניה. ארונו יוצב בשעה 10:00 בתיאטרון הבימה כדי לאפשר לציבור להיפרד. בדקות אלו תורם גוטמן את קרניות עיניו

בהודעה שהוציאה המשפחה נאמר כי יש להגיע בבגדים לבנים ולהביא פרחים לבנים. 

תמונה: אינסטגרם  

הזמר אמיר פרישר גוטמן, תושב רמת פולג נתניה, הלך לעולמו אתמול (ראשון) כשהוא בן 41 ומותיר אחריו את בן זוגו, ינאי פרישר, ובנם המשותף רוי בן ה-4. 

ההלוויה תתקיים מחר (שלישי) בשעה 18:00 בבית העלמין האזרחי מנוחת עולם בנתניה. בין השעות 10:00-12:00 יוצב ארונו של פיי גוטמן באולם רובינא בתיאטרון הבימה בתל אביב ובשעה 12:00 יתקיים טקס אשכבה. בין השעות 13:00-13:30 שוב ניתן יהיה לחלוף על פני הארון. לבקשת המשפחה יש להגיע בבגדים לבנים ולהביא פרחים לבנים בלבד. כמו כן במקום יחולקו פרחים לבנים.  

גוטמן היה חתום על כרטיס אדי, אולם בשל מצבו הרפואי ניתן לתרום רק את הקרניות. בדקות אלו מנותח גוטמן להוצאת הקרניות.

גוטמן טבע אתמול בצהריים (שבת), לאחר שבילה סוף שבוע בחוף לא מוכרז סמוך לעתלית. גוטמן נכנס למים יחד עם ידידתו מיכל אמדורסקי ואחייניתו בת החמש, שחר. גל סחף את השלושה וגולשים הצילו את הבנות. פרישר גוטמן אותר מאוחר יותר והובהל לבית החולים לאחר חמישים דקות בהן היה ללא דופק והוא במצב אנוש.

גוטמן נלחם על חייו במשך כעשרים וארבע שעות, אתמול בצהריים נמסר מבית חולים רמב"ם כי אפסו סיכוייו לחיות ולאחר כשעתיים יצאה מבית החולים הודעה על פטירתו.