הקונסרבטוריון העירוני את המנגינה הזו לא נפסיק לעולם הקונסרבטוריון העירוני | תמונה: היכל התרבות
מחירי הלימודים בקונסרבטוריון יעלו בשנה הקרובה ב-50%. חבר המועצה עופר אורנשטיין מוביל מאבק כנגד העלאת שכר הלימוד "הקונסרבטוריון לא יהיה נגיש לילדים"
חברי האסיפה הכללית של העמותה מבקשים לכנס ישיבה האסיפה הכללית באופן דחוף כדי לדון בנושא.

לאחר מספר חודשי שביתה של מורי הקונסרבטוריון בשל המשכורות, חוזרים הלימודים במקום לשגרה. עם זאת, ההורים הופתעו מכך ששכר הלימוד של ילדיהם יעלה בשנה הקרובה ב-50%. 

חבר המועצה, חבר האופוזיציה עופר אורנשטיין, מוביל מאבק כנגד ההעלאה "צריכים לנהל את הבעיות שלהם ולא להעמיס את הבעיות על הציבור" מנגד נשמעים תושבים, שטוענים כי על הורי התלמידים שמעוניינים ללמוד בקונסרבטוריון לממן פעילות זו, כפי ששאר ההורים ממנים חוגים "הגיוני שהורי הקונסרבטוריון ישלמו, אחרת מי ישלם? התושבים צריכים לשלם מכספי הארנונה? שישלמו הם, לי אין כסף מיותר לממן אותם" ציין תושב קרית השרון. 

חברי האסיפה הכללית של העמותה ביקשו במכתב שהוציאו לראש העיר הגב' מרים פרייברג איכר, מ"מ יו"ר העמותה להיכל התרבות הגב' צ'וצ'י זילברברג ומנכ"ל היכל התרבות מר בני אפרים ציינו, לכנס ישיבת אסיפה הכללית באופן דחוף "מבקשים לכנס את ישיבת האסיפה הכללית באופן דחוף כדי לדון בנושא החלטת היכל התרבות להעלות ב בכ 50%  את מחירי הקונסרבטריון העירוני לשנת הלימודים הקרובה" עוד הוסיפו "אנו רואים במהלך זה פגיעה חמורה בחינוך המוזיקילי של ילדי נתניה והפיכת הקונסברטיריון לגוף שלא יהיה נגיש עוד למשפחות וילדים מהמעמד הבינוני ומטה. אנו קוראים לראש העיר ולהנהלת העמותה לפעול להחזיר את המחירים כפי שהיו בעבר ללא פגיעה בילדי נתניה"

מעיריית נתניה נמסר בתגובה:

בהסכמת כל הצדדים לרבות ארגון המורים ועד ההורים והנהלת הקונסרבטוריון עלה מחיר לשיעור ב 1% בלבד. בנוסף, הוחלט על קיצור זמן שיעור, כסטנדרט פדגוגי, מ 60 דק ל– 45 דק'.