פגישה בנוגע להקמת חוות האנטנות בשמורת פולג | צילום: נתניה נט היום : דיון בסוגיית האנטנה הסלולרית שמוקמת בשמורת פולג פגישה בנוגע להקמת חוות האנטנות בשמורת פולג | צילום: נתניה נט

אתמול התקיימה פגישה ברמת פולג, בה השתתפו סגן השר לאיכות הסביבה ירון מזוז, ח"כ מירב בן ארי, חבר המועצה, סגמן ומ"מ ראש העיר אלי דלל וחבר המועצה חיים פרידריך ותושבי שכונת רמת פולג.בפגישה נבדקו חלופות אפשריות שידונו היום במשרד לאיכות הסביבה. חבר המועצה אינג' אלי דלל "שישימו את האנטנה הזו מבחינתי על הגבעה בוינגייט" 

תושבי רמת פולג, ממשיכים לפעול לסילוקה של חוות האנטנות הסלולריות שהקמתה החלה בשמורת פולג.

פגישה בנוגע להקמת חוות האנטנות בשמורת פולג | צילום: נתניה נט

בסוף רחוב שולמית ברמת פולג, בתחילת שמורת פולג, מוקמת בימים אלו חוות אנטנות שצפויה להחליף אנטנטה סלולרית שנמצאת כיום במושב אודים. מדובר במתקן שידור אנטנות משותף לחברות פלאפון, פרטנר וסלקום, בשטח הנמצא באחריות המועצה האזורית חוף השרון ואליו העבירה המועצה את האנטנה לאחר שתושבי אודים לחצו על המועצה להסיר את האנטנה מהיישוב.
מובילי המאבק ערכו סיור, הראו לנוכחים את האנטנה באודים והסבירו כי לא מוכנים שהאנטנה תעבור לשמורת פולג בגלל לחץ התושבים באודים והציעו כחלופה שהאנטנה תעבור לאחד השטחים הריקים שנמצאים באזור המועצה האזורית חוף השרון.
 
חדשות מקומיות - היום : דיון בסוגיית האנטנה הסלולרית שמוקמת בשמורת פולג

חוות האנטנות בשמורת פולג | תמונה: טלי מולנר

חבר המועצה, סגן ומ"מ ראש העיר אלי דלל הבטיח שיפעל להזזת האנטנה "מה שקרה פה זה משהו לא הגיוני, לשים אנטנה כזו גבוהה של שלוש חברות ממש בצמוד לבתים ואפילו אם מישהו אישר ואפילו אם זה חוקי לפי כל התכנון והבנייה, לא יכול להיות שיקחו מפגע שקיים במקום אחר ויעבירו אותו לכאן. המקום הזה הוא גם מאוד נמוך ובגלל שהוא נמוך צריכים לשים אנטנה גבוהה, אז שישימו את האנטנה הזו מבחינתי על הגבעה בוינגייט וזה יתן פריסה יותר גבוהה".
חבר המועצה חיים פרידריך הוסיף "מה הסיבה שלא להרים מעל האנטנה הזו עוד שלוש אנטנות?...אתם צריכים להחזיר את זה לאיכות הסביבה ולומר שאין טעם להקים עוד אנטנה כאשר קיימת אנטנה".
חדשות מקומיות - היום : דיון בסוגיית האנטנה הסלולרית שמוקמת בשמורת פולג

האנטנה הסלולרית באודים | צילום: נתניה נט

סגן השר מזוז אמר כי הבוקר (שני) יתקיים פורום שר, בו ידונו בהצעות שהוצעו לחלופת האנטנה הסלולרית וכי יעדכן בהמשך לגבי המשך הפעולה.