ד"ר ארבל ד"ר יעל ארבל מונתה לנהל את מערך חדרי הלידה בלניאדו ד"ר ארבל

ד"ר יעל ארבל מונתה השבוע לנהל את מערך חדרי הלידה בלניאדו

ד"ר ארבל תחליף את ד"ר בריגטה וינטראוב שיוצאת לגימלאות לאחר שנות עבודה ארוכות

ד"ר ארבל הינה בוגרת בהצטיינות של לימודי רפואה באונ' ת"א, מומחית לגניקולוגיה וביצעה תת התמחות באונ' ויסקונסין ושנת שבתון באוני' סטנפורד.

ד"ר ארבל הינה חברת סגל בצוות ההוראה של בית הספר לרפואה ע"ש סקלאר באונ' תל אביב.

ד"ר ארבל ערכה מספר ספרים מדעיים וביניהם הספר "טבעי ללדת". יש לה נסיון רב והיכרות עם אגף הנשים והיולדות בלניאדו במסגרת עבודתה כרופאה בכירה באגף בשנים האחרונות.
ד"ר ארבל "הגישה המילדותית שלי היא גישה הומניסטית ובטוחה הרואה את היולדת במרכז. זו הגישה בלניאדו כבר שנים רבות ואני מודה על האמון שנתנה בי הנהלת האגף והנהלת לניאדו. אנחנו נמצאים בתקופה בה היולדת בוחרת את המרכז הרפואי בו היא יולדת מתוך מגוון רחב של אפשרויות. אני מחויבת להציע ליולדות את חווית הלידה המעצימה ביותר, תוך הקפדה על בריאותם ובטחונם של היולדת והיילוד. אני מאמינה שבטווח הזמן הקרוב תושלם בניית המתחם החדש של חדרי הלידה והחוויה הזו רק תשתדרג".

ד"ר מרדכי בן דוד, מנהל האגף לנשים ויולדות בלניאדו בירך את ד"ר ארבל וציין כי "ד"ר ארבל היא האדם הנכון במקום הנכון. אין לי ספק שמנהיגותה בחדר הלידה תשפיע ישירות על חוויתן של היולדות בלניאדו".

מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו איחל הצלחה לד"ר ארבל ואמר "כמרכז רפואי מוביל בתחום הילודה בישראל, אני רואה במינוי של ד"ר ארבל צעד משמעותי להתפתחות האגף לנשים ויולדות, אני משוכנע כי היולדות יפגשו רופאה משכמה ומעלה. אנחנו מתכוונים להמשיך לפתח את האגף הן בהיבט של כח האדם והן בהיבט של השלמת הבנייה של מתחם חדרי הלידה והפגייה".