רחוב השבעה נתניה | צילום: עירית גולני ההמתנה הארוכה לשיפוץ רחוב השבעה רחוב השבעה נתניה | צילום: עירית גולני
p>עירית גולני שומעת כבר 15 שנה הבטחות על שיפוץ הרחוב בו שבעה גני ילדים לצד מדרכות שבורות. "פשוט שכחו את הרחוב. אומרים שישפצו, אבל בכל פעם יש משהו חשוב יותר", היא אומרת 

תושבי מרכז נתניה סובלים כבר תקופה ארוכה מההזנחה ברחוב השבעה בעיר.  

רחוב השבעה נתניה | צילום: עירית גולני

"כך צריך להיראות רחוב במאה ה-21?", זועקת עירית גולני, תושבת מרכז העיר, שעה שהיא עוברת בו. מדרכות שבורות, חלקים נרחבים לא ישרים ובעלי שיפוע ועוד סכנות והזנחה מאפיינים רחוב בו נמצאים לא פחות משבעה גני ילדים. "כבר 15 שנה שאני שומעת הבטחות", היא אומרת בשיחה עם "נתניה נט". "כבר כללו את השיפוץ בתקציב והתחילו לקחת מדידות, אבל פעם היה צריך לשפץ את הגנים, פעם תקציב לדשא סינטטי ועכשיו הבנייה בצפון העיר. בימים אלה מסיימים את השיפוץ ברחוב סמילנסקי ואפשר היה בהחלט לתקן באותה הזדמנות גם את הליקויים בשבעה. פשוט שכחו את הרחוב ובכל פעם יש משהו חשוב יותר". 

על המצב ברחוב מוסיפה גולני: "אני חושבת שמגיעה לילדים סביבה אסתטית כשהם מגיעים לגן והם והוריהם ראויים לצעוד על מדרכות נאותות. בנוסף יש כאן לא מעט מטפלים בקשישים על כסאות גלגלים. במקומות רבים המדרכה לא ישרה ומשופעת וזה מהווה סכנה. העירייה בהחלט מודעת לצרכים אבל בוא נהיה אופטימיים, אולי זה עוד יקרה".
מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "רחוב השבעה נמצא בתכנית העבודה כמו רחובות רבים ברחבי בעיר. למותר לציין, כי תכנית העבודה יוצאת לפועל בהתאם ליכולות תקציביות".