הדמיה: כפר יונה- מבט על  כפר יונה תשיק את מהפכת הערים הירוקות בישראל הדמיה: כפר יונה- מבט על

בחודש מרץ יפתח בכפר יונה מרכז מבקרים של חברת S'ENERGY ותושבי כפר יונה והסביבה יוכלו להתקין מערכות סולאריות על הגג 

מרכז המבקרים הסולארי הראשון בארץ יפתח בבכפר יונה

הדמיה: כפר יונה- מבט על 

S'ENERGY חתומה על פיתוח אסטרטגיית "ערים סולאריות" הממקדת את נושא ההסברה, השיווק והתקנת המערכות תוך התמקדות בערים וישובים ספציפיים בכל פעם.

בכל שלושה חודשים בוחרת החברה עיר אחרת. על פי מודל העבודה המוניציפלי של S'ENERGY נחסכים משאבים רבים והחיסכון בהוצאות מועבר לטובת הצרכן שיתחיל לחסוך בהוצאות החשמל באופן מידי. 

כאמור העיר הראשונה שנבחרה לתחילת העבודה היא כפר יונה. "נהפוך את כפר יונה לעיר הירוקה הראשונה בישראל, ואחריה נעבור עיר עיר עד שכל ערי ישראל ייצרו חשמל ירוק באנרגיה סולארית", אמר מנכ"ל החברה אביעד מור.

מרכז המבקרים הסולארי הראשון בארץ – בכפר יונה

בימים אלו נפתח מרכז מבקרים בכפר יונה. במרכז המבקרים ניתן לקבל הסבר מפורט לגבי יתרונות המערכת, לצפות בסרטונים ולראות מודל של מערכת. בעזרת רחפן מיוחד ניתן לראות את גגות כפר יונה והסביבה ובמרכז המבקרים כל תושב יוכל לקבל ניתוח מדויק של כמה כסף הוא יכול לחסוך בחשבון החשמל. 

שקט נפשי לצרכן – בעדיפות ראשונה

למקימי S'ENERGY ברור שיצירת שקט נפשי לצרכן אינה מסתיימת בהוזלת עלות המערכת. לשם כך הקימה החברה "קואליצית" חברות שיאפשרו לצרכן התקנת מערכת בביטחון מלא לרווח ללא סיכון כלל. לחברה צטרפו פירמת רואי החשבון BDO זיו האפט שאחראית על תחשיב החסכון המותאם לכל צרכן, בנק הפועלים שיאפשר מסלולי מימון וחברת אלקטרה – קבלן הביצוע וההקמה של המערכות.